سیگار برگ جوان لوپز|Flor De Juan Lopez

در این مقاله می خوانید :

اگر دوستدار سیگاری لطیف و خوش طعم هستید با اثری ماندگار، پیشنهاد میکنی سیگار برگ جوان لوپز (Flor De Juan Lopez Petit Coronas) را امتحان کنید . این یک سیگار کوبایی است که بدنی متوسط تا پر و عطری غنی دارد . در اندازه پتیت کورونا می باشد مناسب برای اسموکی سریع ، با طول ۴.۳ اینچ و رینگ گیج ۴۲ .

تاریخچه سیگار برگ جوان لوپز|Flor De Juan Lopez

در سال ۱۸۷۶ توسط جان لوپز دیاز ، یک مهاجر اسپانیایی که در هاوانا ساکن شد ، ایجاد شد . او کارخانه خود را تأسیس کرد و سیگارهایی با نام خود در گروه تولید کرد . این برند در میان سیگاری‌های کوبایی ، به‌ ویژه در فرمت پتیت کوروناس ، که به عنوان انتخاب شماره نیز شناخته می‌شد ، محبوب بود . این برند از انقلاب کوبا جان سالم به در برد و هنوز هم توسط Habanos S.A شرکت دولتی دخانیات تولید می شود.

فلور د خوان لوپز پتیت کروناس دارای لفاف زیبای کلرادو است که صاف و روغنی است. بایندر و پرکننده هر دو از منطقه Vuelta Abajo بهترین منطقه کشت تنباکو در کوبا هستند . سیگار برگ دارای کلاهک خوش ساخت و محکمی است. رایحه قبل از روشن کردن آن، خاکی و چوبی است ، با برخی از ادویه ها و چرم .

خرید سیگار برگ جوان لوپز

سیگار برگ جوان لوپز با طعم ملایم و خامه‌ای، با نت‌های سدر، آجیل و قهوه شروع می‌شود. اسموک آن صاف و غلیظ است و شیرینی دلپذیری بر زبان دارد. سوختنی یکنواخت دارد و خاکستر متراکن و سفیدی بر جای می گذارد . سیگار به تدریج قدرت و پیچیدگی بیشتری پیدا می کند، زیرا طعم های بیشتری در ادامه اسموک ظاهر می شوند. می توانید مقداری فلفل، کاکائو، چرم و نت های گلی را به همراه مقداری مرکبات و عسل بچشید. سیگار در تمام طول مدت متعادل و ملایم باقی می ماند و هرگز خشن یا تلخ نمی شود.

بیشتر بخوانید:  ته سیگار رتبه یک پس مانده درجهان

یک سوم پایانی سیگار شدیدترین و خوش طعم ترین مرحله اسموک است، زیرا گیرایی به پتانسیل کامل خود می رسد . می‌توانید از طعم‌های خاکی، چوبی و تند ، همراه با مقداری آجیل بو داده ، کارامل و وانیل لذت ببرید . سیگار با طعمی ماندگار و طولانی و رضایت بخش تمام می شود.

سیگار برگ جوان لوپز یک سیگار برگ عالی برای هر موقعیتی است ، چه بخواهید بعد از صرف غذا استراحت کنید، از یک استراحت قهوه لذت ببرید یا با دوستان خود سیگار بکشید. یک سیگار همه کاره است که می تواند به خوبی با نوشیدنی های مختلف جفت شود . همچنین سیگاری است که می تواند به خوبی در هومیدور شما کهنه شود، زیرا در طول زمان تفاوت های ظریف و پیچیدگی بیشتری ایجاد می کند.

سیگار برگ جوان لوپز جواهری پنهان در میان سیگار برگ های کوبایی است، زیرا کیفیت و طعم زیادی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. این برند به اندازه برندهای دیگر معروف یا مورد توجه نیست، اما سزاوار شناخت و قدردانی بیشتری از طرف علاقه مندان به سیگار است. اگر به دنبال سیگاری ملایم و خوش طعم هستید که شما را ناامید نکند، باید Flor De Juan Lopez Petit Coronas را امتحان کنید.

خرید سیگار برگ ایرانی

سیگار برگ جوان لوپز|Flor De Juan Lopez

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *