سیگار برگ رومئو ژولیت

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ رومئو ژولیت (جولیتا)نمره دو

اگر به دنبال اسموک یک سیگار کلاسیک کوبایی هستید سیگار برگ رومئو ژولیت که خالص ، متعادل و رضایت بخش باشد ، پیشنهاد میکنیم که حتما سیگار برگ رومئو ژولیت را امتحان کنید. این سیگار یکی از محبوب ترین سیگارهای برند Romeo y Julieta است که در سال ۱۸۷۵ تاسیس شد به نام نمایشنامه معروف شکسپیر.

مشخصات سیگار برگ رومئو ژولیت

سیگار برگ رومئو ژولیت (Romeo y Julieta No 2 )سیگاری به طول ۵.۱ اینچ با رینگ گیج ۴۲ است . دارای بافتی مستحکم و طعمی غنی است که شامل نت های سرو ، چرم ، قهوه ، آجیل و ادویه است.

سیگار برگ رومئو ژولیت با تنباکوی ممتاز کوبایی از منطقه Vuelta Abajo ساخته شده است که بهترین در جهان برای تولید سیگار است . لایه لفاف یک کلارو کلرادو صاف و ابریشمی است که ظاهری تمیز و رایحه ای مطبوع به سیگار می بخشد . بایندر و پرکننده نیز کوبایی هستند و با دقت ترکیب می شوند تا اسموکی هماهنگ و لذت بخش ایجاد را کنند.

سیگار برگ رومئو ژولیتیک انتخاب عالی برای هر موقعیتی است ، چه بخواهید پس از یک روز طولانی استراحت کنید ، از گفتگو با دوستان لذت ببرید یا یک رویداد خاص را جشن بگیرید. همچنین یک سیگار همه کاره است که می تواند به خوبی با نوشیدنی های مختلف مانند قهوه ، چای … جفت شود .

سیگاری است که می تواند هم برای مبتدیان و هم برای افراد سیگاری با تجربه جذاب باشد ، زیرا تجربه ای لطیف و خوش طعم را ارائه می دهد که نه خیلی قوی و نه خیلی ملایم است.

خرید سیگار برگ رومئو ژولیت

در جعبه های ۲۵ تایی یا در غلاف های آلومینیومی موجود است که سیگار را در برابر رطوبت و آسیب محافظت می کند . این غلاف ها همچنین حمل و نگهداری آنها را آسان می کند.

سیگاری است که با هر بار روشن کردن می توانید به آن اعتماد کنید تا اسموکی با کیفیت و رضایت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد . سیگاری است که امتحان خود را پس داده و جایگاه خود را در میان سیگارهای کلاسیک کوبایی به دست آورده است.

خرید سیگار برگ اصل از فروشگاه پاسارگاد تاباک


سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس |Romeo y Julieta puritos

سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس, سیگارهای کوچکی هستند که اسموکی ملایم و ناب با رایحه ای دلپذیر ارائه می دهند . با ترکیبی از تنباکوی کوبایی ساخته می شوند و در یک برگ تنباکوی با کیفیت پیچیده می شوند . برای مبتدیان یا برای کسانی که می خواهند یک تجربه اسموک سریع و رضایت بخش را داشته باشند ایده آل هستند .

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ متحول می شود

طعم و مزه سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس:

دارای طعمی ملایم و ناب است که نرم و خامه ای است. دارای نت هایی از سدر، آجیل، قهوه و وانیل هستند که در پایان نت هایی از ادویه وجود دارد. خیلی پیچیده یا ظریف نیستند ، اما در طول اسموک ثابت و دلپذیر هستند. هیچ گونه تندی و تلخی ندارند و طعم بدی از خود به جا نمی گذارند.

عطر و طعم سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس(Romeo y Julieta puritos ) شبیه سایر پوریتوهای کوبایی مانند :Montecristo puritos یا Cohiba mini است. با این حال :Romeo y Julieta puritos کمی شیرین تر و نرم تر از بقیه است. همچنین دارای نت سدر برجسته تری هستند که آن را دوست داشتنی می کند.

مسیر عبور هوایی :
آسان و راحت است. برای کشیدن سیگار نیاز به تلاش زیادی نیست و دود خوبی تولید می کنند. هیچ نقطه یا گرفتگی در ساختار خود ندارند و بیش از حد گرم نمی شوند یا در هنگان شوختن دچار مشکل تونل نمی شوند. ساختاری مناسب و با کیفیتی دارند.

مسیر عبور هوایی : Romeo y Julieta puritos بهتر از سایر پوریتوهای دیگر است، مانند :Partagas Mini یا Hoyo de Monterrey mini این سیگارها کشش محکم‌تر و خروجی دود کمتری دارند.برای کشیدن سیگار لذت بخش تر و رضایت بخش تر است .

سوختن :
سوختن سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس یکنواخت و ثابت است. نیازی به تجدید روشن کردن زیادی ندارند و با سرعت متوسطی می سوزند. بسته به اینکه با چه سرعتی آنها را دود می کنید، حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دوام می آورند. خیلی گرم یا خیلی سرد نمی سوزند و هیچ طعم تند یا ترش تولید نمی کنند.

سوختن سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس از نظر مدت زمان و کیفیت با سایر پوریتوها قابل مقایسه است . با این حال سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس قابل اعتمادتر و سازگارتر از برخی دیگر است و لذت اسموک مناسب تری دارد.

کیفیت کلی :
کیفیت کلی سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس نسبت به اندازه و قیمت آنها بسیار خوب است. خوش ساخت، بسته بندی مناسب و به خوبی ارائه شده اند. به راحتی قابل نگهداری و حمل هستند و برای اسموک سریع در هر زمان و هر مکان عالی هستند .

سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس
سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس

کیفیت کلی سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس :

بالاتر از سایر پوریتوهای دیگر ، مانند :Guantanamera mini یا Quintero mini است، این سیگارها معمولا بسته‌بندی شل‌تر ، ضعیف‌تر و طعم ملایم‌تری دارند.

سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس خالص تر و رضایت بخش تر برای کشیدن است.

نکات مهم :

در اینجا چند نکته برای لذت بردن بیشتر از سیگار برگ رومئو ژولیت پوریتوس (Romeo y Julieta puritos) ذکر میکنیم :

بیشتر بخوانید:  راهنمای شکل و اندازه سیگاربرگ‌ها

– قبل از کشیدن سیگار ، آنها را با کاتر یا قیچی برش دهید . آنها را گاز نگیرید و با دندان پاره نکنید .

– آنها را با یک شعله ملایم یا کبریت روشن کنید . از فندک با شعله زیاد یا فندک جت شعله استفاده نکنید .

– آنها را به آرامی و به آرامی اسموک کنید . خیلی سفت و زیاد کام نگیرید .

– آنها را با یک فنجان قهوه یا چای یا نوشیدنی مورد علاقه خودتان جفت کنید. چیزی بیش از حد قوی یا خیلی شیرین که ممکن است بر طعم آنها غلبه کند، ننوشید.

– آنها را در مکانی با تهویه مناسب دود کنید. در داخل خانه یا در مکان های شلوغ سیگار نکشید.


سیگار برگ رومئو ژولیت کم یاب |Romeo y Julieta Celestiales Finos

اگر به دنبال سیگاری ملایم و خالص و ظریف هستید که در هر زمانی از روز از آن لذت ببرید ، حتما : Romeo y Julieta Celestiales Finos را امتحان کنید .

این سیگار بخشی از خط تولید Romeo y Julieta 1875 است که ادای احترام به برند کلاسیک کوبایی است که در سال ۱۸۷۵ تأسیس شد . این محصول با ترکیبی از تنباکوهای لایه درونی دومینیکن و برزیلی ، لایه بایندر دومینیکن و یک لایه لفاف زیبای اندونزیایی ساخته شده است . لفاف به سیگار ظاهری ابریشمی و رایحه ملایم سدر و یونجه می دهد .

سیگار برگ رومئو ژولیت کم یاب |Romeo y Julieta Celestiales Finos
سیگار برگ رومئو ژولیت کم یاب |Romeo y Julieta Celestiales Finos

این سیگار برگ رومئو ژولیت   Romeo y Julieta Celestiales Finos یک سیگار برگ ملایم تا متوسط است که اسموکی نرم و خامه‌ای را با نت‌های آجیل ، چوب ، چرم و کمی شیرینی ایجاد می‌کند . کشیدن آسان است و سوختنی یکنواخت دارد و خاکستری متراکن و عطری دلپذیر ایجاد می کند . سیگاری متعادل و با کیفیت است و تجربه سیگار کشیدن رضایت بخشی را هم برای مبتدیان و هم برای علاقه مندان باتجربه ارائه می دهد .

یک سیگار برگ همه کاره است که می تواند به خوبی با قهوه ، چای و یا نوشیدنی مورد علاقه شما جور شود . همچنین یک انتخاب عالی برای اسمک صبح یا بعد از ظهر است ، زیرا کام را تحت تأثیر قرار نمی دهد و مزه سنگینی از خود به جا نمی گذارد .

سیگاری است که با نام خود مطابقت دارد ، زیرا طعم و کیفیت آن واقعاً آسمانی است . این سیگار یکی از پرفروش‌ترین سیگارهای سری  Romeo y Julieta 1875 است و دلیل خوبی هم دارد . سیگاری است که می تواند برای هر کسی که اسموک ملایم و ناب و ظریفی را که طعم و پیچیدگی آن زیاد نیست ، مناسب باشد . اگر به دنبال سیگاری هستید که بتواند هر مناسبتی را خاص کند ، حتماً Romeo y Julieta Celestiales Finos را امتحان کنید ، پشیمان نخواهید شد .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ‌ فیدل کاسترو در اقامتگاه تفریحی سوئیس!

سیگار برگ رومئو ژولیت|لیمیتد ادیشن ۲۰۰۴

سیگار برگ رومئو ژولیت لیمیتد ادیشن ۲۰۰۴ در یک جعبه ۲۵ عددی سیگار برگ همراه با لفاف تیره و روغنی که به مدت دو سال قبل از استفاده در تهیه سیگار، کهنه شده است عرضه می شود. لایه پرکننده و بایندر نیز از برگ های منتخب منطقه Vuelta Abajo بهترین منطقه کشت تنباکو در کوبا، ساخته شده است.

دارای بافتی دندانی و سفت است، با کلاه سه گانه مناسب و حداقل میزان رگه بر روی آن. اسموک در حالت خاموش ملایم و آسان است، با نت های سرو، چرم و یونجه، بوی قوی باغچه، همراه با ادویه و کاکائو .

یک سوم اول سیگار با طعم فلفل شروع می شود و سپس طعمی خامه ای و آجیلی دارد . اسموکی غلیظ با گیرایی و قدرت متوسط . سوختنی یکنواخت دارد و خاکستر سفت و خاکستری روشن به جای می گذارد . با استفاده از تکنیک ( رتروهیل ) مقداری شیرینی و نت های گلی به ترکیب اضافه می شود .

در ادامه ، سیگار مقداری نت قهوه و طعم های خاکی به همراه مقداری نت چوب و چرم را معرفی می کند . نت فلفل کمی محو می شود اما سیگار پیچیده و متعادل باقی می ماند . اسموک همچنان ملایم و ناب است ، با افتر تیستی طولانی و دلپذیر . سوختن و مسیر هوایی بی عیب است و خاکستر به خوبی حفظ می شود .

یک سوم پایانی، سیگار شدت را افزایش می دهد و ادویه، قهوه و نت خاکی بیشتری وارد می شود. سیگار همچنین رگه هایی از شکلات تلخ و میوه‌های خشک را نشان می‌دهد که به پروفایل آن غنا و عمق می‌بخشد . اسموک همچنان خامه ای و ملایم است ، بدون سختی یا تلخی

Romeo Y Julieta Hermosos Limited Edition 2004

سیگار برگ رومئو ژولیت لیمیتد ادیشن ۲۰۰۴, یک سیگار برگ فوق العاده است که بهترین کیفیت تنباکو کوبایی را به نمایش می گذارد . دارای مشخصات طعم پیچیده و رضایت بخش ، با ساختار و عملکردی بالا . همچنین یک کاندید عالی برای کهنه کردن است ، زیرا احتمالاً در طول زمان ظرافت و لطافت و پیچیدگی بیشتری ایجاد می کند.

یافتن این سیگار آسان نیست، زیرا تقریباً دو دهه پیش و فقط در مقادیر محدود منتشر شد. با این حال، اگر فرصتی برای دستیابی به یکی از آن‌ها داشتید، در امتحان کردن آن تردید نکنید. یک سیگار نادر است که به شما یک تجربه فراموش نشدنی را پاداش می دهد.

سیگار برگ رومئو ژولیت لیمیتد ادیشن ۲۰۰۴
سیگار برگ رومئو ژولیت لیمیتد ادیشن ۲۰۰۴

 

سیگار برگ رومئو ژولیت نمره دو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *