سیگار برگ هویو دی |Hoyo de Monterrey

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ هویو پرینس|Le Hoyo du Prince

اگر به دنبال سیگاری ملایم و شیرین هستید که در هر زمانی از روز از آن لذت ببرید ، پیشنهاد ما به شما سیگار برگ هویو پرینس (Le Hoyo du Prince) است.

این سیگار بخشی از سری :Le Hoyo است که به عنوان یک خط مجزا از برند اصلی :Hoyo de Monterrey ایجاد شده است.

سری Le Hoyo دارای سیگارهایی با نام‌ها و شکل‌های متفاوت نسبت به سیگارهای سنتی هویو دو مونتری است و همچنین با یک برگ لفاف تیره‌تر و غنی‌تر از قسمت بالایی گیاه ساخته می‌شود .

سیگار برگ هویو پرینس یک سیگار برگ در سایز کرونا است که طول آن ۵.۱ اینچ (۱۳۰ میلی متر) و رینگ گیج ۴۰ است . این محصول در یک جعبه درب کشویی حاوی ۲۵ عدد سیگار برگ است که برای محافظت و طعم بیشتر در یک ورقه سدر پیچیده شده است .

سیگار ظاهری صاف و روغنی دارد، با حداقل رگه ها و کلاهکی خوش ساخت. این گروه ساده و ظریف است و عبارت «هویو د مونتری» و «له هویو» با حروف طلایی روی پس‌زمینه‌ای قرمز رنگ است.

این سیگار در حالت خاموش دارای رایحه ای مطبوع سدر ، یونجه و عسل است. مسسر هوایی در اسموک سرد باز است است و برخی نت‌های چوب، آجیل و شیرینی را نشان می‌دهد.

سیگار با اسموکی ملایم و خامه ای با طعم سدر، نان تست و بادام شروع می شود. ساختار و استحکام مناسب دارد و سوختن آن یکنواخت است. خاکستری روشن و متراکم بر جای میگذارد. در ادامه رگه هایی از ادویه ، چرم و قهوه را معرفی می کند و کمی پیچیدگی و تعادل را به پروفایل خود اضافه می کند .

اسموک همچنان صاف و ملایم است، اما با گیرایی و غنای بیشتر. یک سوم پایانی سیگار همان طعم های یک سوم قبلی را حفظ می کند، اما با شدت و عمق بیشتری. سیگار با طعمی رضایت بخش و شیرین به پایان می رسد و هیچ گونه تلخی یا تلخی در کام باقی نمی گذارد.

سیگار برگ هویو پرینس یک نمونه عالی از سیگارهای ملایم کوبایی است که می تواند طعم و لذت زیادی را ارائه دهد. برای مبتدیانی که می خواهند کیفیت و سنت سیگارهای هویو د مونتری را تجربه کنند یا برای سیگاری های باتجربه ای که می خواهند اسموکی آرام و ملایم داشته باشند ، ایده آل است . سیگار به خوبی با قهوه، چای جفت می شود .

سیگار برگ هویو پرینس سیگاری است که می توانید در هر زمان و هر مکان آن را مصرف کنید و همیشه راضی باشید .

سیگار برگ هویو پرینس|Le Hoyo du Prince
سیگار برگ هویو پرینس|Le Hoyo du Prince

سیگار برگ هویو دی|Le hoyo du Ro

یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای سیگار برگ در جهان است که قدمت آن به سال ۱۸۶۵ باز می گردد .

سیگار برگ هویو دی |Le hoyo du Ro یک سیگار برگ مخصوص است که در سال ۲۰۱۶ به مناسبت پنجاهمین سالگرد سری le hoyo روانه بازار شد . سیگاری با رینگ گیج کوچک و طعمی غنی تر .

بیشتر بخوانید:  ساخت اولین سیگار برگ در ایران

سیگار برگ هویو دی |Le hoyo du Ro  در فرمت کرونا اکسترا ، طولی برابر با ۵.۱ اینچ و رینگ گیج ۴۶ است . این محصول با ترکیبی از تنباکوهای کوبایی از منطقه :Vuelta Abajo ساخته شده و در یک لایه لفاف تیره و روغنی هابانو پیچیده شده است . سیگار دارای اسموکی ناب و ملایم و سوختنی یکنواخت است و دودی غلیظ و خامه ای تولید می کند .

مشخصات طعم Le hoyo du Roi پیچیده و متعادل است ، با نت هایی از چوب ، چرم ، قهوه ، ادویه و آجیل . سیگار با قدرتی خفیف تا متوسط شروع می شود ، اما به تدریج در یک سوم پایانی قدرت کامل خود را نشان می دهد . این سیگار دارای افتر تیست ماندگاری است و طعم دلپذیری را در کام به جا می گذارد .

سیگار برگ هویو دی |Le hoyo du Ro سیگار برگی است که هنر و سنت هویو دو مونتری را به نمایش می گذارد . سیگاری است که هم برای تازه کارها و هم برای افراد خبره جذاب است و تجربه سیگار کشیدن ملایم و خوش طعم را ارائه می دهد . سیگار برگ

سیگار برگ هویو دی |Le hoyo du Ro سیگار برگی محدود و کمیاب است، بنابراین اگر یک نمونه از آن را پیدا کردید، در گرفتن آن تردید نکنید، پشیمان نخواهید شد .

سیگار برگ هویو دی|Le hoyo du Ro
سیگار برگ هویو دی|Le hoyo du Ro

سیگار برگ هویو دی |le hoyo des Dieux

گر به دنبال سیگاری سبک و ظریف هستید که طعمی غنی و پیچیده ارائه دهد، حتما :Hoyo de Monterrey le hoyo des Dieux را امتحان کنید. این سیگار کوبایی بخشی از سری le Hoyo است که در دهه ۱۹۷۰ برای پاسخگویی به تقاضای ویتولاهای نازک تر و طولانی تر ساخته شد. نام :le hoyo des Dieux در زبان فرانسوی به معنای جایگاه خدایان است و نشان دهنده کیفیت الهی این سیگار است.

سیگار برگ هویو دی (le hoyo des Dieux) در فرمت کرونای بزرگ است که ۶.۱ اینچ ( ۱۵۵ میلی متر) طول و رینگ گیج۴۲ گیج دارد. دارای لایه لفاف صاف و ابریشمی به رنگ قهوه ای روشن است و دارای رگه ها یی جزئی بر روی آن . ساختار آن بی عیب و نقص است ، با یک بسته بندی محکم و یکنواخت، یک کلاهک عالی پیچیده شده و اسموکی عالی که دود زیادی تولید می کند. سوختن نیز بی عیب و نقص است و نیازی به روشن کردن های متوالی ندارد.

سیگار برگ هویو دی (le hoyo des Dieux) دارای گیرایی ملایم تا متوسط است ، اما پر از نکات ظریف و پیچیده. سیگار با طعمی خامه‌ای و آجیلی شروع می‌شود، با رنگ‌هایی از شکلات تلخ و فلفل سیاه  در ادامه، برخی نت‌های سرو و چرم، همراه با رگه هایی از نت های گلی و گیاهی را معرفی می‌کند . یک سوم پایانی خاکی تر و تندتر می شود ، با مقداری طعم زعفران و دارچین سیگار هرگز خشن یا تلخ نمی شود، و توازن و تعادل را در سراسر اسمک حفظ می کند.

بیشتر بخوانید:  انواع سیگار برگ montecristo

سیگار برگ هویو دی (le hoyo des Dieux) سیگار برگی است که می توانید در هر زمانی از روز ، به خصوص صبح یا بعد از یک وعده غذایی سبک، از آن لذت ببرید. به خوبی با قهوه، چای یا نوشیدنی مورو علاقه شما و همچنین با برخی از پنیرهای ملایم یا میوه جات، جفت می شود. برای مبتدیان یا علاقه مندانی که اسموک سبک تری را ترجیح می دهند ، یک سیگار عالی است، زیرا تجربه ای رضایت بخش و خالص را بدون غلبه بر کام به شما ارائه می دهد.

سیگار برگ هویو دی (le hoyo des Dieux) به راحتی یافت نمی شود، زیرا به طور گسترده توزیع یا تولید نمی شود . در کابینت های ۲۵ سیگاری بدون بند عرضه می شود که به جذابیت و انحصار آن می افزاید . قیمت آن نیز بسیار بالا است با این حال، اگر بتوانید یکی از این سیگارهای الهی را به دست آورید، پشیمان نخواهید شد. یک سیگار کلاسیک کوبایی است که شایسته شهرت به عنوان یکی از خوشمزه ترین سیگارهای هویو می باشد.

سیگار برگ هویو دی (le hoyo des Dieux)
سیگار برگ هویو دی (le hoyo des Dieux)

سیگار برگ هویو دی اپیکور نمره یک |Hoyo de Monterrey Epicure No. 1

اگر به دنبال سیگاری ملایم و خوش طعم هستید که حواس شما را به وجد بیاورد، پیشنهاد میکنیم سیگار برگ هویو دی اپیکور نمره یک (Hoyo de Monterrey Epicure No. 1) را امتحان کنید. سیگاری در فرمت کرونا گوردا است با طول ۵.۶ اینچ و رینگ گیج ۴۶ که با ترکیبی از تنباکوهای کوبایی از منطقه :Vuelta Abajo ساخته شده است. لایه لفاف یک برگ کلرادو قهوه ای مایل به قرمز است که ظاهری تمیز به سیگار می بخشد.

سیگار برگ هویو دی اپیکور نمره یک دارای گیرایی ملایم تا متوسط است با این حال از نظر پیچیدگی و طعم نیز بی بهره نیست.

سیگار با رایحه سدر و نان تست شروع می شود که شما را به روشن کردن آن دعوت می کند. اولین پاف ها نت هایی از دارچین، جوز هندی، نعناع و کمی رام شیرین را نشان می دهد که ترکیبی جالب و غیرعادی را ایجاد می کند.

سیگار به طور یکنواخت می سوزد و به آرامی کشیده می شود و دودی غنی و خامه ای تولید می کند. نیمه دوم سیگار خاکی تر و تندتر می شود، اما همچنان تعادل و ظرافت را حفظ می کند. قسمت پایانی سیگار با اثری طولانی و رضایت بخش همراه است و طعم دلپذیری را برای شما به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید:  معرفی انواع سیگار برگ|قسمت دوم

سیگار برگ هویو دی اپیکور نمره یک سیگاری است که می توان در هر زمانی از روز از آن لذت برد ، مخصوصاً برای داشتنی بعد از ظهر یا عصری آرامش بخش مناسب است . به خوبی با قهوه ، چای و … جفت می شود و هر مناسبتی را با طعم و عطر تصفیه شده اش تقویت می کند.

سیگار برگ هویو دی اپیکور نمره یک سیگاری است که شایسته توجه و قدردانی است، زیرا یکی از بهترین نمونه های هنر و سنت کوبایی است.

سیگار برگ هویو دی اپیکور نمره یک |Hoyo de Monterrey Epicure No. 1
سیگار برگ هویو دی اپیکور نمره یک |Hoyo de Monterrey Epicure No. 1

سیگار برگ هویو دی |Le Hoyo du Gourmet

سیگار برگ هویو دی که تجربه سیگار کشیدن منحصر به فردی را برای علاقه مندانی که طعم لطیف و تصفیه شده را دوست دارند ، ارائه می دهد. این پانتلای باریک با اندازه ۶.۷ اینچ طول و رینگ گیج ۳۳ ، بخشی از سری :Le Hoyo از : Hoyo de Monterrey یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای سیگار کوبایی است.

سیگار برگ هویو دی نازک تر با طعم سبک تر :

سری Le Hoyo در دهه ۱۹۷۰ برای پاسخگویی به تقاضای سیگارهای نازک تر با طعم سبک تر ساخته شد. سیگار برگ ها با برگ های تنباکو از منطقه:San Juan y Martinez در منطقه : Vuelta Abajo بهترین منطقه برای رشد تنباکو کوبایی ساخته می شوند. لایه های لفاف، میانی و درونی همگی از این منطقه انتخاب شده اند و عطر و پیچیدگی متمایزی به سیگار می دهند.

خرید سیگار برگ هویو دی

سیگار برگ هویو دی یک سیگار برگ ملایم تا متوسط است که اسموکی خالص و ظریف ایجاد می کند . این سیگار دارای بافتی خامه ای و شیرینی ملایمی است که رایحه ای از سدر ، آجیل ، قهوه و ادویه جات ترشی جات دارد . کشیدن آن آسان و سوختنش یکنواخت است و خاکستری نازک و ظریف ایجاد می کند . سیگاری است مناسب برای صبح یا بعد از ظهر ، یا به عنوان همراه با یک وعده غذایی سبک یا در کنار یک نوشیدنی ایده آل .

سیگار برگ هویو دی در یک جعبه درب کشویی حاوی ۲۵ سیگار ، که هر کدام در یک ورقه سرو پیچیده شده برای محافظت و طعم بیشتر عرضه می شود . سیگار برگ ها توسط اساتید متخصص در کارخانه

سیگار برگ هویو در هاوانا و با پیروی از روش های سنتی کوبا ساخته می شوند. سیگارها قبل از عرضه به بازار حداقل به مدت دو سال کهنه می شوند و کیفیت صاف و ثابتی را تضمین می کنند.

سیگار برگ هویو دی سیگاری است که هم افراد مبتدی و هم سیگاری های باتجربه را که از اسموک خالص و پیچیده لذت می برند را خوشحال می کند. سیگاری است که تعالی و سنت هویو دو مونتری، یکی از معتبرترین نام‌ها در صنعت سیگار برگ کوبا را به نمایش می‌گذارد.

خرید سیگار برگ ایرانی

سیگار برگ هویو دی |Hoyo de Monterrey

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *