سیگار برگ پارتاگاس

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ پارتاگاس د پارتاگاس شماره ۱ :Partagas de Partagas No. 1

اگر از علاقه مندان به سیگار برگ هستید، ممکن است نام سیگار برگ پارتاگاس د پارتاگاس شماره ۱ را شنیده باشید، سیگاری با نسخه محدود که توسط برند معروف کوبایی پارتاگاس عرضه شد.سیگاری است برای ادای احترام به بنیانگذار این برند، دون جیمی پارتاگاس که تجارت سیگار برگ خود را در سال ۱۸۴۵ در هاوانا آغاز کرد.

تاریخچه پارتاگاس دی پارتاگاس شماره ۱ :

سیگار برگ پارتاگاس یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای سیگار کوبایی در بازار است. این کارخانه توسط : Don Jaime Partagas یک مهاجر اسپانیایی که در سال ۱۸۳۱ وارد کوبا شد، تأسیس شد. او کارخانه سیگار برگ خود را در سال ۱۸۴۵، واقع در خیابان صنعتی ۵۲۰ در هاوانا، که هنوز هم در آنجا کار می کند، تأسیس کرد. دون جیمی پیشگام در صنعت سیگار برگ بود، زیرا روش های مختلف تخمیر و کهنه کردن برگ های تنباکو را آزمایش کرد. او همچنین مزارع تنباکوی خود را در منطقه :Vuelta Abajo که بهترین منبع تنباکوی کوبا محسوب می شود، تاسیس کرد .

دون جیمی همچنین به سخاوت و جذابیت خود معروف بود، زیرا مشتریان و دوستان خود را با موسیقی و مهمانی در کارخانه خود سرگرم می کرد. او همچنین یک مسافر پرشور بود که از بسیاری از کشورها و مناطق دیدن کرد تا درباره کشت و تجارت تنباکو بیشتر بیاموزد. او در سال ۱۸۶۸ توسط رقیبی که به موفقیت او حسادت می‌کرد، ترور شد.

پس از مرگ او، پسرش خوزه پارتاگاس این تجارت را بر عهده گرفت و میراث پدرش را ادامه داد. وی با چالش های زیادی مانند جنگ ده ساله (۱۸۶۸-۱۸۷۸) ، شورش علیه حکومت استعماری اسپانیا در کوبا روبرو شد. خوزه پارتاگاس در سال ۱۸۹۶ درگذشت و این برند به صاحبان مختلف فروخته شد تا اینکه پس از انقلاب کوبا در سال ۱۹۵۹ توسط دولت کوبا ملی شد .

سیگار برگ پارتاگاس د پارتاگاس شماره 1
سیگار برگ پارتاگاس د پارتاگاس شماره ۱

سیگار برگ پارتاگاس به دلیل تولید سیگارهای گیرا با طعم های غنی و پیچیده معروف است. برخی از معروف ترین ویتولاهای آن عبارتند از سری D شماره ۴ ، لوزیتانیاس و ۸-۹-۸ . این برند همچنین هر سال سیگارهای تولیدی محدودی را عرضه می کند که مورد توجه کلکسیونرها و خبره ها قرار می گیرد .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ جوان لوپز|Flor De Juan Lopez

یکی از این نسخه های محدود : سیگار برگ پارتاگاس د پارتاگاس شماره ۱ (Partagas de Partagas No. 1) است که به مناسبت ۱۷۲ سالگی این برند به بازار عرضه شد . یک سیگار برگ سروانتس است ، به این معنی که شکلی بلند و باریک با سر مخروطی دارد . طول آن ۱۶۵ میلی متر ( ۶.۵ اینچ ) و رینگ گیج ۴۳ ( ۱۷.۰۷ میلی متر ) است . در جعبه های ۲۵ تایی سیگار ، هر کدام در یک نوار قرمز ظریف با حروف طلایی پیچیده شده است .

سیگار برگ پارتاگاس د پارتاگاس شماره ۱ با برگ های تنباکوی درجه یک از منطقه :Vuelta Abajo ساخته می شود که با دقت انتخاب شده و حداقل به مدت دو سال قبل از پیچیدن سیگار توسط متخصصین، کهنه می شوند . لایه لفاف به رنگ قهوه ای تیره با مقداری رگه و بافت ولی صاف است. فیلر و بایندر نیز از Vuelta Abajo است که به سیگار یک ترکیب ثابت و متعادل می دهد.

سیگار برگ پارتاگاس دارای قدرتی متوسط تا کامل است ، با طعمی غنی و پیچیده که در طول تجربه سیگار کشیدن تکامل می یابد. در ابتدا نت های چوب ، چرم ، خاک و ادویه را با مقداری شیرینی و کرمی ارائه می دهد . در ادامه مقداری آجیل بو داده ، قهوه و کاکائو را با کمی فلفل و مرکبات معرفی می کند. در یک سوم پایانی طعم سدر، چرم، شکلات تیره و میوه های خشک، شدت و پیچیدگی بیشتری را ارائه می دهد .

سیگار کشش و سوختن خوبی دارد و دود غلیظ و معطری تولید می کند. خاکستر متراکم و سفت و به رنگ سفید مایل به خاکستری است. سیگار حدود یک ساعت و نیم ماندگاری دارد و اسموکی رضایت بخش را ارائه می دهد.


سیگار برگ پارتاگاس :Partagas Serie du Connaisseur No. 2

سیگار برگ پارتاگاس (Partagas Serie du Connaisseur No. 2 )یک سیگار کوبایی است که متعلق به خط سیگارهای درجه یک پارتاگاس است . یک ویتولای بلند و باریک است که ۶.۳ اینچ طول دارد با رینگ گیج ۳۸ . همچنین به عنوان :Laguito شماره ۲ شناخته می شود که به اندازه : Cohiba Lancero معروف است .

بیشتر بخوانید:  راه کارهایی جهت گذران دوران قرنطینه خانگی

سیگار برگی با گیرایی متوسط به بالا است که ترکیبی پیچیده و متعادل از طعم ها را ارائه می دهد . لایه لفاف یک برگ تیره و روغنی هابانو است که ظاهری غنی و صاف به سیگار می بخشد . فیلر و بایندر از تنباکوهای منتخب از منطقه :Vuelta Abajo در کوبا ساخته شده است که به دلیل تولید بهترین سیگار برگ در جهان مشهور است .

اسموک سیگار برگ پارتاگاس

سیگار برگ پارتاگاس دارای رایحه ای سبک از نت های سدر ، چرم و ادویه است . روشن کردن آن آسان است و سوختنی یکنواخت و ثابت دارد .

در ابتدای اسموک سیگار نت هایی از چوب ، خاک و فلفل را همراه با کمی شیرینی ارائه می دهد . اسموک غلیظ و کرمی است و خاکستر آن سفت و خاکستری است .

در ادامه اسموک ، سیگار برگ پارتاگاس برخی از تفاوت های ظریف گلی و میوه ای را به همراه برخی طعم های آجیلی و قهوه معرفی می کند . سیگار پیچیده تر و ناب تر می شود و در عین حال قدرت و گیرایی خود را حفظ می کند . اسموک با استفاده از تکنیک رتروهیل ( اسموک تنفسی ) صاف و دلپذیر است ، همراه با نت های ادویه .

خرید سیگار برگ پارتاگاس

در یک سوم پایانی سیگار برگ پارتاگاس شدت و غنای طعم ها را با مقداری چرم ، شکلات و نت های کاراملی افزایش می دهد . سیگار همچنین رگه هایی از وانیل و عسل را نشان می دهد و کمی پیچیدگی و شیرینی را به نمایش می گذارد . سیگار با طعمی طولانی و رضایت بخش از چوب ، ادویه و خاک به پایان می رسد .

سیگار برگی است که شایسته آن است که هم افراد خبره و هم علاقه مندان آن را بچشند و از آن لذت ببرند . سیگاری است که برتری و سنت برند پارتاگاس و همچنین کیفیت و مهارت سیگارهای کوبایی را به نمایش می گذارد . سیگاری است که تجربه سیگار کشیدن خالص و ظریفی را با توازن عالی از طعم و عطر ارائه می دهد .

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ Handelsgold Blond | آلمانی

این سیگار برگ به راحتی یافت نمی شود ، زیرا در مقادیر محدود تولید می شود و فقط در بازارهای منتخب توزیع می شود . با این حال ، اگر شانس دستیابی به یکی از این جواهرات را داشته باشید ، پشیمان نخواهید شد . سیگاری است که شما را با پیچیدگی ، ظرافت و شخصیت خود تحت تاثیر قرار می دهد .

خرید سیگار برگ اصل در تهران


سیگار برگ پارتاگاس چیکوس | Partagas Chicos

اگر به دنبال سیگار کوچک و مقرون به صرفه ای هستید که اسموکی غنی و رضایت بخشی ارائه  دهد ، پیشنهاد میکنیم سیگار برگ پارتاگاس چیکوس (Partagas Chicos) را امتحان کنید . سیگارهای ماشینی هستند که اندازه آنها ۴ اینچ و رینگ گیج آنها ۲۹ است و در بسته های ۲۵ تایی عرضه می شود .

با توتون لایه پرکننده کوتاه :Short Filler از منطقه :Vuelta Abajo در کوبا ساخته می شوند که به دلیل تولید برخی از بهترین تنباکوهای جهان شناخته شده است .

سیگار برگ پارتاگاس چیکوس دارای گیرایی متوسط به بالا  نت های چوب،  ادویه، چرم و خاک هستند.

سیگار برگ پارتاگاس چیکوس (Partagas Chicos)
سیگار برگ پارتاگاس چیکوس (Partagas Chicos)

برای اسموک سریع در مواقعی که زمان زیادی ندارید یا برای مبتدیانی که می خواهند کیفیت و طعم سیگار کوبایی را تجربه کنند ایده آل هستند.

برند پارتاگاس در سال ۱۸۴۵ توسط :Don Jaime Partagas تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین و مشهورترین برندهای سیگار کوبایی است . این برند در میان طرفداران سیگار برگ طرفداران وفاداری دارد که از قوام و پیچیدگی آن لذت میبرند .

کارخانه سیگار برگ پارتاگاس چیکوس در هاوانا یکی از بزرگترین و مشهورترین کارخانه های کوبا است و طیف وسیعی از سیگار برگ ها را در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می کند . سیگار برگ پارتاگاس چیکوس یکی از محبوب‌ترین و در دسترس‌ترین سیگارهای موجود در مجموعه پارتاگاس است و برای استفاده روزمره مناسب است .

 

سیگار برگ پارتاگاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها