سیگار برگ پوچینی توسکانی

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ پوچینی توسکانی

خط تولید سیگار برگ Sigari d’Autore Toscano با محصول جدید Puccini در حال گسترش است. این سیگار به آهنگساز معروف متولد لوکا که به خاطر آثاری مانند La Bohème، Tosca، Madama Butterfly، Turandot و یک سیگار دوست سرسخت توسکانی مشهور است، تقدیم شده است.

برخلاف سایر سیگارهای سری Sigari d’Autore که در گذشته پیشنهاد شده بودند، که همگی نسخه‌های محدودی بودند،Puccini  یک کالای تولید معمولی است. در بسته بندی در پنج بسته عرضه می‌شود.

پس از باز شدن بسته، خود را در مقابل سیگاری با لفاف تیره و یکدست می‌بینیم. سیگاری با بافتی خشن است، اما نه بیش از حد و حتی رگه‌ها، اگرچه وجود دارند اما چندان مشخص نیستند. بسته بندی مینیمال است و تصویر جاکومو پوچینی و سه رنگ ایتالیایی را در پشت دارد.

رایحه و عطر این سیگار

Toscano Puccini در حالت اسموک سرد رایحه لاستیک طبیعی، چوب و خاک همه با شدت خوب و برابر را نشان می‌دهد.

اسموکی بسیار لطیف با رایحه خاک و چوب است که با نت بادام زمینی غنی شده است. گیرایی متوسط – سبک است.

در ادامه، طعم‌های شیرین و تلخ شدیدتر می‌شوند اما همیشه بین یکدیگر متعادل می‌شوند. در کنار نت چوبی بدون تغییر اولیه، رایحه قهوه، ادویه و آجیل نیز وجود دارد. قدرت بدون تغییر باقی می‌ماند.

در خاتمه Toscano Puccini با شدت طعم قابل توجهی شگفت‌زده می‌کند که با قدرت محدودی که به شما امکان می‌دهد حتی کوچک‌ترین تفاوت‌ها را درک کنید برجسته می‌شود. مشخصات گسترده و طعم‌ها همه به خوبی قابل تشخیص هستند. به نظر می‌رسد ترکیب تنباکوهای والتیبری و آمریکای شمالی واقعاً موفق بوده است با ارائه اتمسفری دودی و جذاب.

بیشتر بخوانید:  Cohiba Behike Limited Edition

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

سیگار برگ پوچینی توسکانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *