سیگار برگ کوبایی پانچ

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ کوبایی پانچ مانوئل لوپز چرچیل| Punch Manuel Lopez Churchill

اگر از طرفداران سیگار برگ هستید، شاید نام سیگار برگ کوبای پانچ مانوئل لوپز چرچیل را شنیده باشید. یک سیگار کلاسیک کوبایی است که به افتخار نخست وزیر معروف بریتانیا وینستون چرچیل که به خاطر عشقش به سیگار معروف بود نامگذاری شده است.

اما آیا تاریخچه پشت این سیگار را می دانید و چرا در بین علاقه مندان به سیگار بسیار محبوب است؟

برند سیگار برگ کوبای پانچ در سال ۱۸۴۰ توسط یک آلمانی به نام لودویگ هورن ایجاد شد که به هاوانا نقل مکان کرد و یک کارخانه سیگار برگ افتتاح کرد. او نام برند خود را به نام نمایش عروسکی محبوب بریتانیایی پانچ و جودی که طنزی از رویدادهای سیاسی و اجتماعی آن زمان بود، نامگذاری کرد. این نام تجاری به زودی در میان سیگاری های بریتانیایی محبوب شد که از طعم غنی و تند آن استقبال کردند.

در سال ۱۸۷۴، هورن کارخانه خود را به مانوئل لوپز فرناندز فروخت که نام خود را به نام تجاری اضافه کرد و تولید آن را گسترش داد. او همچنین اندازه ها و شکل های مختلف سیگار را برای پاسخگویی به سلیقه ها و ترجیحات مختلف ایجاد کرد.

یکی از آنها اندازه چرچیل بود که یک سیگار بلند و ضخیم به طول ۷ اینچ و رینگ گیج ۴۷ بود. این اندازه به افتخار وینستون چرچیل نامگذاری شد که در سال ۱۸۹۵ به عنوان یک سرباز و روزنامه نگار جوان از کوبا دیدن کرد و به سیگارهای کوبایی علاقه مند شد.

بیشتر بخوانید:  گیرایی سیگار چیست ؟

سیگار برگ کوبای پانچ مانوئل لوپز چرچیل یک سیگار با گیرایی متوسط به بالا است که ترکیبی پیچیده و متعادل از طعم ها را ارائه می دهد. لایه لفاف یک برگ کوبایی قهوه ای تیره است که ظاهری صاف و روغنی به آن می دهد. لایه فیلر و بایندر از توتون کوبایی از منطقه :Vuelta Abajo ساخته شده است که بهترین در جهان برای رشد تنباکو محسوب می شود. سیگار دارای نت هایی از چوب، چرم، فلفل، قهوه ، آجیل و شیرینی است. به طور یکنواخت می سوزد و دود غلیظ و معطر تولید می کند.

سیگار برگ کوبای پانچ مانوئل لوپز چرچیل یک انتخاب عالی برای سیگاری های با تجربه است که از اسموک طولانی و با کیفیت لذت می برند . به خوبی با قهوه و نوشیدنی های دیگر جفت می شود. این سیگار همچنین سیگار برگی است که تاریخ و سنت زیادی در پشت خود دارد و آن را به یک کالای کلکسیونی برای برخی تبدیل کرده است.

اگر به دنبال سیگاری هستید که دارای کیفیت، طعم، تاریخچه و اعتبار باشد، حتما سیگار برگ کوبای پانچ مانوئل لوپز چرچیل را امتحان کنید.سیگاری است که شما را ناامید نخواهد کرد و به شما احساس یک جنتلمن واقعی می دهد.

سیگار برگ کوبایی پانچ مانوئل لوپز چرچیل| Punch Manuel Lopez Churchill
سیگار برگ کوبایی پانچ مانوئل لوپز چرچیل| Punch Manuel Lopez Churchill

سیگار برگ کوبایی پانچ Montecristo Petit Tubes

پیشنهاد ما برای کسانی که به دنبال سیگاری ملایم با کمی نت های میوه‌ای هستند سیگار برگ کوبایی پانچ Punch Petit Coronations Tubos است .

این سیگار توسط شرکت : punch Cigar یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برندهای صنعت سیگار برگ کوبا ساخته شده است .

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ ایتالیایی تورنابوونی لانگ

سیگار برگ کوبایی پانچ Punch Petit Coronations Tubos دارای طول متوسط و رینگ گیجی باریک است که برای اسموک سریع و کوتاه مدت ایده آل است . این سیگار در یک لوله آلومینیومی همراه با پوشش سدر عرضه می شود که به همین خاطر طراوت و عطر خود را به بهترین شکل حفظ می کند.

سیگار برگ کوبایی پانچ Punch Petit Coronations Tubos دارای ترکیبی از تنباکوهای چهار کشور مختلف است : کوبا ، هندوراس ، نیکاراگوئه و جمهوری دومینیکن . لایه لفاف به رنگ قهوه ای طبیعی با مقداری رگه و لکه است . مسیر عبور هوایی مناسب است و سوختنی یکنواخت است .

اسموک آن خامه ای و غنی است ، با نت های چوب ، چرم ، ادویه و مرکبات . سیگار برگ دارای گیرایی ملایم تا متوسط است ، بدون سختی یا تلخی .

سیگار برگ کوبایی پانچ Punch Petit Coronations Tubos یک انتخاب عالی برای مبتدیان یا علاقه مندانی است که می خواهند اسموکی آرامش بخش و با کیفیت داشته باشند .

به خوبی با قهوه ، چای جفت می شود .

سیگار برگ کوبایی پانچ Punch Petit Coronations Tubos نمونه ای کلاسیک از کیفیت و قوام برند پانچ است .

سیگار برگ کوبایی پانچ Punch Petit Coronations Tubos
سیگار برگ کوبایی پانچ Punch Petit Coronations Tubos


سیگار برگ کوبایی پانچ  Punch Tres Petits Coronas :

اگر به دنبال اسموکی کوتاه اما رضایت بخش هستید که تجربه ای متعادل و خوش طعم را ارائه دهد، بد نیست که سیگار برگ کوبایی پانچ (Punch Tres Petits (Coronas را امتحان کنید.

سیگار برگ کوبایی پانچ یکی از ویتولاهای کلاسیک برند پانچ است که تاریخچه ای طولانی دارد و به سال ۱۸۴۰ باز می گردد. نام پانچ از شخصیتی از یک نمایش عروسکی معروف بریتانیایی به نام آقای پانچ گرفته شده است و نشان دهنده محبوبیت این برند در بازار بریتانیا است.

بیشتر بخوانید:  تولد قاتل شماره یک بشر

سیگار برگ Punch Tres Petits Coronas یک تاج کوچک با رینگ گیج ۴۰ و طول ۴ ۵/۸ اینچ است. با تنباکوی درجه یک کوبایی ساخته شده است و قدرت و گیرایی متوسطی دارد . سیگار برگ دارای نت چوبی متمایز همراه با شیرینی لطیف و طعم دلپذیر تنباکو است. برخی از سیگاری‌ها نشانه‌هایی از ادویه، عسل و چوب‌های عجیب و غریب را نیز در دود تشخیص می‌دهند.

خرید سیگار برگ کوبایی پانچ

سیگار برگ کوبایی پانچ (Punch Tres Petits Coronas ) برای مبتدیانی ایده آل است که می خواهند غنا و پیچیدگی سیگارهای کوبایی را بدون غرق شدن در قدرت آنها تجربه کنند همچنین برای سیگاری‌های باتجربه که می‌خواهند اسموک سریع اما لذت‌بخشی داشته باشند که می‌توان آن را با نوشیدنی‌ها و مناسبت‌های مختلف ترکیب کرد عالی است.

این سیگار دارای کشش صاف و سوختنی یکنواخت است و در یک لوله آلومینیومی عرضه می شود که طراوت و کیفیت خود را حفظ می کند.

سیگار برگ کوبایی پانچ نمونه خوبی از هنر و سنت است که برند پانچ نشان دهنده آن است. سیگاری است که طعم و مزه و رضایت را در یک بسته کوچک ارائه می دهد . اگر علاقه مند به دنیای سیگار الخصوص برند پانج هستید حتما این سیگار را امتحان کنید.

خرید سیگار برگ اصل

سیگار برگ کوبایی پانچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *