لوازم جانبی لاکچری دنیای سیگاربرگ در سال ۲۰۲۳

در این مقاله می خوانید :

لوازم جانبی لاکچری دنیای سیگاربرگ در سال ۲۰۲۳

بسیاری از لوازم جانبی سیگاربرگ در بازار وجود دارد و اگر به سایر لیست‌های لوازم جانبی سیگاربرگ در اینترنت نگاه کنید، احتمالاً فهرستی پس از فهرست پر از کاترها و فندک‌ها یا مرطوب‌ کننده‌های ارزان قیمت که به راحتی شکسته می‌شوند را خواهید دید.

این فهرست‌ها عموماً توسط غیرسیگاری‌ها یا خرده‌فروشان با انگیزه ارائه ارزان‌ترین محصولات با بالاترین ارزش فروش برای آن‌ها، نوشته می‌شوند. مطمئناً در این لیست‌ها لوازم جانبی را پیدا نخواهید کرد که واقعاً شگفت‌انگیز یا زیبا باشند. چرا؟

در دهه‌های گذشته بازار لوازم جانبی سیگاربرگ واقعا خسته کننده بوده است. بازار روند ثابتی از تعداد زیادی کاتر، فندک و زیر سیگاری ارزان، مارک دار، از برندهای بزرگ داشته است که به دنبال دریافت تبلیغات رایگان از سالن‌های سیگار و سیگاری‌ها هستند.

خوشبختانه، در سال‌های اخیر سبک زندگی و نگرش در دنیای سیگاربرگ تجدید حیات گسترده‌ای داشته است و همراه با افزایش هیجانات، مجموعه‌ای از لوازم جانبی جدید و نوآورانه سیگاربرگ نیز به وجود آمده است.

در این لیست مجموعه‌ای از کاترها، فندک‌ها، زیر سیگاری‌ها و حتی لوازم جانبی منحصربه‌فرد را خواهید یافت. از آنجایی که این لوازم جانبی، ارزان نیستند – مانند سایر لیست‌های گوگل، فندک ۱۰ دلاری یا فندک ارزان Alibaba Cohiba را در اینجا پیدا نخواهید کرد.

برترین لوازم جانبی سیگار

بدون هیچ مقدمه‌ای، در اینجا لیستی از بهترین لوازم جانبی سیگاربرگ ارائه شده است که باید به اتاق سیگار خود اضافه کنید تا به آن روحی واقعی بدهید!

Les Fines Lames LE PETIT Knife Cutter

Les Fines Lames یک شرکت فرانسوی است که با وجود جوانی و سابقه کم، در حال حاضر به دلیل خطوط فوق‌العاده موفق چاقوهای برش سیگار در جهان شهرت دارد. این شرکت ده‌ها مدل دارد که هر کدام به سختی برای حداکثر تاثیر زیبایی و البته برش برتر روی سیگار طراحی شده‌اند.

چاقوهای Les Fine Lames دو مزیت اصلی دارند

افزایش جذابیت و تشریفات:

بریدن و روشن کردن سیگاربرگ جایی است که هر جلسه اسموک سیگار با آن شروع می‌شود. مطمئناً یک برش گیوتین استاندارد کار را انجام خواهد داد. اما با احتیاط و محبت درپوش سیگاربرگ را بریدن با یک ابزار دقیق، به سادگی به این لذت این تجربه می‌افزاید.

به سیگار عشق و توجهی را که سزاوار آن است می‌بخشد – بالاخره سیگارها دست ساز هستند و سیگاربرگ های درجه یک نیاز به توجه فوق‌العاده‌ای برای ساخت دارند.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ کوهیبا روبوستو|Cohiba Robusto

عامل شروع کننده مکالمه:

شخصاً اهل تظاهر نیستم، اما نمی‌توانم انکار کنم که بریدن سیگار با چاقوی Les Fines Lames LE PETIT برای کسانی که در آن نزدیکی هستند بسیار جالب و جذاب است و در بسیاری از موارد باعث شروع گفتگوهای دوستانه می‌شود. در دنیای منزوی و سرد امروزی که چشم‌ها در تلفن‌ها مدفون شده‌اند، مکالمه‌های کوتاه چشم در چشم و رودررو غنیمت و نعمتی هستند.

زمانی که Les Fine Lames راه‌اندازی شد، صحبت‌هایی در میان علاقه‌مندان به وجود آمد که چون چاقوها فقط از یک تیغه در مقابل کاتر گیوتینی سنتی استفاده می‌کنند، چاقوها به خوبی کار نمی‌کنند. در سال‌های پس از آن و با افزایش محبوبیت و شهرت چاقوها، این سؤالات تا حد زیادی متوقف شده است.

Protetta Morning Birds Ash Tray

یکی دیگر از شرکت‌های نسبتا جدید Protetta است که در شهر نیویورک مستقر است. این شرکت در ابتدا فقط ظروف را طراحی و تولید می‌کرد، اما به زودی میزان بالایی از اشتیاق را از طرف علاقه‌مندان به سیگاربرگ پیدا کرد. این شرکت در ساخت سینی‌های چینی خیره کننده و نقاشی شده با دست با جا سیگاری قابل جابجایی تخصص دارد.

در تصویر می‌بینید که در واقع چندین نگهدارنده با رنگ‌های مختلف برای سفارشی کردن ظاهر و احساس وجود دارد. مانند چاقوهای Les Fine Lames، این ظروف به عنوان قطعات لازم برای شروع یک مکالمه دوستانه عمل می کنند. اما مانند هر اثر هنری خوب، کلاس خانه یا سالن سیگار را به طور کلی بالا می برند.

لوازم جانبی لاکچری دنیای سیگاربرگ در سال ۲۰۲۳

Solid Black Concrete Single Cigar Ashtray from Storck Designs

زیبایی خیره کننده و طراحی کاملاً متفاوت. شخصا یکی از طرفداران پر و پا قرص این زیرسیگاری‌های بتنی سیاه یک تکه از Storck Designs هستم. در حالی که مطمئناً نسبت به سینی‌های خاکستر چینی نقاشی شده با دست کمی ساده‌تر هستند، اما بیانیه متفاوتی را ارائه می‌دهند و سیگار را در مرکز صحنه قرار می‌دهند و حال و هوای بهتری را ارائه می‌دهند. با قیمت پایه ۵۰ دلار، همچنین کمی مقرون به صرفه‌تر هستند و ارزش بررسی را دارند.

لوازم جانبی لاکچری دنیای سیگاربرگ در سال ۲۰۲۳

Elie Bleu Alba Series Ash Tray + Accessories

برخی از علاقه مندان می‌گویند که الی بلو در مظهر پیچیدگی در دنیای لوازم جانبی سیگار است. در حالی که نمی‌توانیم این را به طور قطعی بیان کنم، این شرکت مستقر در فرانسه به دلیل کیفیت فوق‌العاده بالای کار، با لوازم جانبی دست‌ساز، از کاتر سیگار و فندک گرفته تا برخی از گران‌ترین مرطوب کننده‌های دست‌ساز روی کره زمین، شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:  سیگاربرگ Handelsgold Apple | آلمانی

در تصویر سری Elie Bleu Alba نشان داده شده است که آثار هنری کلاسیک جعبه‌های سیگار کوبایی را به تصویر کشیده است. این سری شامل یک کاتر گیوتین دوتایی با جزئیات زیبا، فندک مشعل، جا سیگاری چرمی دوتایی، سینی خاکستر و مرطوب کننده رومیزی با اندازه کامل است.

با خرید Elie Bleu بالاترین قیمت را خواهید پرداخت و در قبال آن کیفیت و مهارت افسانه‌ای دریافت خواهید کرد. در ایالات متحده از طریق Davidoff ژنو فروخته می‌شود.

لوازم جانبی لاکچری دنیای سیگاربرگ در سال ۲۰۲۳

Xifei All Purpose Cutter and Triple Flame Lighter

یکی از جدیدترین و پرکاربردترین لوازم جانبی کاتر و فندک ۳ در ۱، Xifei است. وقتی برای اولین بار این فندک را دیدم، بسیار بدبین بودم، زیرا بسیاری از محصولات تولید شده در چین از کیفیت خارج می‌شوند و نامطلوب بوده‌اند.

اما بسیار تعجب کردم. واقعاً با کیفیت است و حتماً زمانی که به یک سالن می‌روید و نمی‌خواهید دسته‌ای از لوازم جانبی مختلف را با خود همراه ببرید، این ابزار را انتخاب خواهید کرد. ویژگی کلیدی مشعل‌های سه گانه جهت داخل است که دقت زیادی به نور می‌دهد.

مشعل‌های سه‌گانه یا چهارگانه اغلب شعله جت‌هایشان کم دقت و ظرافت هستند، که منجر به سوختن برگ لفاف اطراف پای سیگار می‌شود. این فندک دارای سه جت است اما هنوز بسیار دقیق است.

با قیمت ۱۲۸ دلار در آمازون، گرانتر از سایر فندک ها است. اما کیفیت ساخت، قابلیت استفاده و حتی ظاهر عالی است.

لوازم جانبی لاکچری دنیای سیگاربرگ در سال ۲۰۲۳

Newair 250 Count Thermo-electric Humidor

هواساز ترمو الکتریک Newair 250 Count یک افزودنی عالی به خانه برای علاقه‌مندان به سیگار است.

ویژگی‌ها و مزایای آن عبارت است از:

زیبایی شناسی

رطوبت ساز عالی به نظر می‌رسد، نسبتاً جمع و جور است و بیشتر اتاق‌هایی را که در آن قرار می‌گیرد، زیباتر می‌کند (مگر اینکه خانه شما حالتی از کلبه داشته باشد، در این صورت هیچ مرطوب کننده برقی مناسب نمی‌شود!)

عملکرد

بر خلاف مرطوب کننده‌های سنتی، مرطوب کننده ترموالکتریک Newair در واقع دمای داخلی را تنظیم می‌کند، به این معنی که اگر محیطی با نوسانات زیاد، به خصوص با دماهای بالا دارید، سیگاربرگ‌های شما سالم و سالم می‌مانند.

Newair

این رطوبت‌دهنده‌های سیگار برقی را در اندازه‌های مختلف تولید می‌کند، بنابراین مهمترین توصیه‌ای که می‌توانم به شما بدهم این است که سعی کنید یک اندازه بیشتر از تعداد سیگارهایی که فکر می‌کنید باید ذخیره کنید، هدف قرار دهید.

بیشتر بخوانید:  ساختار لایه بیرونی سیگار

به عنوان مثال، در حالی که ادعا می‌شود ۲۵۰ سیگار را حمل می‌کند، این تنها در شرایط ۱۰۰٪ ذخیره سازی تتریس عالی است که صراحتاً ممکن است برای جریان هوا و در واقع مرطوب نگه داشتن سیگاربرگ مناسب نباشد. اگر واقعاً ۲۰۰ یا بیشتر سیگار برای نگهداری دارید، اکیداً پیشنهاد می‌کنم یک پله به سمت یک اندازه بزرگتر حرکت کنید.

Newair اکنون همان مرطوب کننده ترموالکتریک را با ویژگی گرمایش تولید می‌کند که برای افرادی که در آب و هوای سردتر زندگی می کنند بسیار مهم است. گران تر است، اما ارزش بررسی را دارد.

Davidoff Discovery Flask & Storage

احتمالاً به عنوان خلاقانه‌ترین و مبتکرانه‌ترین لوازم جانبی سیگاربرگ ذکر می‌شود: فلاسک مسافرتی فولادی یک پارچه که می‌چرخد تا دو شیار سیگاربرگ را نشان دهد، یکی در هر شانه. نه تنها کیفیت ساخت عالی است، بلکه فضای داخلی برای دو سیگاربرگ در واقع چیزی است که هنگام بیرون رفتن در یک سفر روزانه بسیار مفید است.

گاهی اوقات نمی‌خواهید یک مرطوب کننده مسافرتی با خود حمل کنید. اگر با دوستی به پیاده‌روی می‌روید، یک فلاسک خوش ساخت و دو سیگار یکسان برای به اشتراک گذاشتن، سادگی و لذتی کامل است.

فقط توجه داشته باشید: محل نگهداری سیگار تا اندازه سایز تورو مناسب است، بنابراین اگر سیگاری با ابعاد ۶×۶۰ دارید، قصد دارید پیاده روی کنید، بدانید که آن‌ها مناسب نیستند.

S.T. Dupont Brown Double Cigar Case

مشابه فلاسک دیویدوف، S.T. جعبه سیگار دوبل قهوه‌ای دوپونت همه چیز در مورد سادگی و فرم است. برای دو سیگار تا فرمت تورو ایده‌آل است، در سطح بافت خود لمس‌های کوچکی دارد که حسی کلاسیک به آن می‌دهد و چرم ماندگاری طولانی را برای قاب تضمین می‌کند.

اغلب اوقات با لوازم چرمی ارزان‌تر هزینه کمتری می‌پردازید، اما چیزی که فدا می‌کنید در نهایت عمر محصول است. چرم تقلبی ترک می‌خورد، می‌شکند و بعد نامناسب به نظر می‌رسد اما در مورد محصولات چرمی با کیفیت اینطور نیست.

سیگارها محصولی پیچیده و هنرمندانه هستند: سیگارهای خود را با زباله‌های تولید انبوه که در آزمون زمان سربلند بیرون نخواهند آمد یا چیزی به تجربه سیگاربرگ شما اضافه نمی‌کنند، مقایسه نکنید.

نظر شما چیست؟ آیا لوازم جانبی در این لیست وجود ندارد که فکر می‌کنید باید باشد؟ پیشنهاداتی دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بسیاری از ادوات سیگاربرگ لوکس و خاص را می‌توانید در وب سایت‌های انجمن پیپ، ژورنال پیپ و ژورنال سیگاربرگ از ما خریداری کنید.

لوازم جانبی لاکچری دنیای سیگاربرگ در سال ۲۰۲۳15

2 دیدگاه دربارهٔ «لوازم جانبی لاکچری دنیای سیگاربرگ در سال ۲۰۲۳»

  1. بسیار مقاله ی جذاب و عالیی بود
    از سایت خوبتون یک عدد کاتر چاقویی گرفتم
    واقعا جذاب و کلکسیونی بود و کار باهاش خیلی حس خوبی میده
    ممنونم از اینکه هستید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *