معرفی ابزار Perfect Draw

در این مقاله می خوانید :

اگر از علاقه مندان به دنیای سیگار و کشیدن آن هستید ، می دانید که داشتن ابزار مناسب برای افزایش لذت بردن از تجربه سیگار کشیدن چقدر مهم است؛ کی از این ابزارها ، ابزار Perfect Draw میباشد که با از بین بردن هرگونه انسداد درون تنباکو به بهبود مسیر هوایی و کشیدن اسان تر سیگار به شما کمک می کند.

کاربرد Perfect Draw چیست؟

ابزار Perfect Draw به دلیل کارایی و سهولت استفاده ، گزینه ای محبوب در میان علاقه مندان به دنیای سیگار است .

ابزاری است جمع و جور و سبک وزن که دارای یک میله فولادی ضد زنگ با نوک تیز در یک سر و یک دسته دایره ای در طرف دیگر است .

میله فولادی نوک تیز داخل سر سیگار قرار می گیرد و نوک آن برای سوراخ کردن هر گونه انسداد درون تنباکو استفاده می شود .

برای استفاده از این ابزار ، کافی است انتهای نوک تیز میله فلزی را در سر سیگار فرو کنید و در حین بیرون کشیدن آن را به آرامی بچرخانید با این کار یک سوراخ کوچک ایجاد می کنید و با اجازه دادن به جریان آزادانه هوا در داخل تنباکو ، اسموک سیگار را بهبود می بخشد . دسته دایره‌ای در انتهای دیگر ابزار ، گرفتن و کار با آن را آسان می‌کند و اندازه جمع و جور آن باعث می شود تا هر کجا که می‌روید ، آن را با خود حمل کنید .

یکی از مزیت های این ابزار تطبیق پذیری آن است . آن را می توان بر روی انواع سیگار برگ از جمله سیگار بلند و کوتاه استفاده کرد با هر سایز و فرم و ترکیبی چه سیگارهای دست پیچ و چه ماشینی پیچ استفاده کرد .

بیشتر بخوانید:  ده راهکار لذت از سیگاربرگ

همچنین تمیز کردن آن آسان است ، زیرا می توان میله فولادی ضد زنگ را با آب و صابون شسته و با یک پارچه نرم خشک کرد .

آموزش استفاده از Perfect Draw 

یکی دیگر از مزایای ابزار Perfect Draw این است که می تواند به جلوگیری از مشکلاتی که می تواند هنگام کشیدن سیگار به دلیل فشرده بودن بیش از حد مسیر عبور هوایی ، ایجاد شود کمک کند مواردی شامل سوختن ناهموار ، الزام به روشن کردن های مکرر و طعم ناخوشایند و تلخ سیگار در هنگام اسموک .

ابزار Perfect Draw با بهبود مسیر عبور هوایی در حین اسموک ، تجربه سیگار کشیدن روانتر و طعم لذت بخش تری را به شما هدیه میدهد . به طور کلی ، ابزار Perfect Draw یک سرمایه گذاری عالی برای هر علاقه مند به سیگاری است که می خواهد تجربه سیگار کشیدن خود را بهبود دهد .

اندازه جمع و جور ، سهولت استفاده و کارایی بالا ، آن را به یکی از لوازم جانبی ضروری برای هر علاقه مند به سیگار تبدیل کرده است .

 

خرید محصول Perfect Draw

ابزار تخصصی تدخین سیگاربرگ با این وسیله مسیر هوایی سیگار برگ هایی که بسیار فشرده هستند بهتر باز می شود و برای اسموکی بهتر پیشنهاد می شود این وسیله برنده و تیز می باشد و استفاده از آن را بایستی آموزش ببینید تا هم به خودتان هم به سیگاربرگ آسیب نزنید پرفکت درا جهت بیرون کشیدن و باز کردن مسیر اسموک در سیگار های فشرده برنده جایزه طراحی The PerfecSmoke هنر a Rod Kurthy design

بیشتر بخوانید:  آینده سیگار در بریتانیا!
معرفی ابزار Perfect Draw

1 دیدگاه دربارهٔ «معرفی ابزار Perfect Draw»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها