نصایحی برای تازه واردان به دنیای سیگاربرگ

در این مقاله می خوانید :

نصایحی برای تازه واردان به دنیای سیگاربرگ

عاشقان تازه وارد به دنیای سیگاربرگ معمولاً هنگام یادگیری اصول ورود به وادی سیگاربرگ برای راهنمایی به ما مراجعه می‌کنند. سوالاتی مانند اینکه که ابتدا چه مارک یا اندازه‌ای را سیگار بکشند که در پاسخ باید موارد زیادی را در نظر بگیرند. هزاران مورد برای انتخاب وجود دارد که گمراه کننده می‌تواند باشد. سؤالاتی مانند بهترین سیگاربرگ برای مبتدیان، نحوه بریدن و روشن کردن و سیگار کشیدن و نحوه کشیدن سیگار.

در اینجا ۵ نکته بیان می‌کنیم که همه افراد سیگاری تازه وارد باید رعایت کنند. برخی ممکن است بدیهی به نظر برسند، اما همه ما قبلاً تازه کار بوده‌ایم.

۱. یک سیگار ممتاز بکشید

یعنی همه سیگاربرگ‌ها «پریمیوم» نیستند؟ خیر، به هیچ عنوان!

در واقع، سیگاربرگ‌هایی که با آن‌ها مواجه می‌شوید، با کمترین استانداردها به عنوان سیگار پریمیون طبقه‌بندی نمی‌شوند. به این دلیل که سیگارهای ارزان قیمت ماشینی مانند Black & Mild و Swisher Sweets را می‌توان تقریباً در هر مکانی که پا به آن می‌گذارید پیدا کنید. سیگارهای تولید انبوه یا بازاری با سیگار دست‌ساز برتر فاصله زیادی دارند.

سیگاربرگ‌های ممتاز با دست توسط غلتاننده‌های سیگار ماهر از تنباکوهای ۱۰۰% برگ بلند یا پرکننده بلند (به معنی بدون تنباکوهای خرد شده) ساخته می‌شوند. سیگاربرگ‌های ممتاز توسط سازندگان سیگاربرگ با سال ها تجربه ترکیب می‌شوند تا طعمی ثابت در هر سیگاربرگ ارائه دهند. برندهای معروف سیگاربرگ شامل:

  • Arturo Fuente
  • Ashton
  • Padron
  • My Father
  • Oliva
  • Macanudo

و همچنین تعدادی از برندهای قدیمی کوبایی مانند:

  • Montecristo
  • Romeo y Julieta
  • Cohiba
بیشتر بخوانید:  Vitola چیست؟

هستند. برای تهیه یک سیگار ممتاز با کیفیت بالا نیز لازم نیست هزینه زیادی کنید. با قیمت کم هم برای هر سیگاربرگ، با گزینه‌های ممتاز متعددی روبرو خواهید شد.

۲. سیگار ملایم‌تری بکشید

سیگارهای قوی دارای نیکوتین بیشتری نسبت به سیگارهای ملایم هستند. هنگامی که به حالت سرگیجه‌آوری که یک سیگار سرشار از نیکوتین می‌تواند ایجاد کند، عادت ندارید، بهتر است سیگاری ملایم‌تر بکشید. این بدان معنا نیست که شما باید سیگاری کم‌طعم بکشید.

  • Ashton Classic
  • Montecristo
  • Arturo Fuente Chateau Series

همگی نمونه‌هایی از سیگارهای ملایم اما خوش طعم هستند که اگر تازه سیگار می‌کشید و تحمل نیکوتین کمتری دارید، شما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند.

نصایحی برای تازه واردان به دنیای سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

۳. اندازه مناسب را انتخاب کنید

اگر تازه وارد هستید، انتخاب سیگار می‌تواند ترسناک باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد وقتی برای اولین بار یک برند را امتحان می‌کنند، به سیگارهای با فرمت کوچک گرایش پیدا می‌کنند. در حالی که اکثر برندهای ممتاز سیگاربرگ و سیگاربرگ‌های کوچک تولید می‌کنند، طعم، عطر یا لذتی که فرمت سنتی ارائه می‌دهد را تجربه نخواهید کرد. سیگارهای نازک‌تر و کوتاه‌تر، داغ‌تر، سریع‌تر می‌سوزند و سریع‌تر روی کام شما تشدید می‌شوند.

اشکال کلاسیک مانند Robusto، Toro یا Corona تدریجی تشدید می‌شوند و زمان بیشتری برای کشیدن سیگار نیاز دارند. کمی ضخامت بیشتر در رینگ گیج سیگار باعث می‌شود که با سرعت خنک‌تری بسوزد. برای سیگار کشیدن وقت بگذارید و یک شکل سنتی را امتحان کنید قبل از اینکه انتخاب سیگار را به یک سیگار ده دقیقه‌ای کاهش دهید.

۴. با معده خالی سیگار نکشید

اگر خیلی سریع یا با معده خالی سیگار بکشید، می‌توانید دچار ناراحتی شوید. نیکوتین اثر نهفته‌ای دارد که می‌تواند روی شما تأثیر بگذارد. اگر قبل از سیگار کشیدن وقت ندارید غذا بخورید، مقداری آجیل یا میان وعده بخورید.

بیشتر بخوانید:  کالیبره کردن دستگاه رطوبت سنج ( هومیدور )

همچنین، اگر احساس تهوع از سیگار به شما دست می‌دهد، یک تکه شکلات یا یک قاشق چای خوری شکر بخورید. شکر نیکوتین موجود در سیستم شما را خنثی می‌کند و باعث کاهش حالت تهوع شما می شود و البته، دود سیگار را فرو ندهید!

وقتی سیگار را پاف می‌کنید، به آرامی دود سیگار را به داخل کام خود بکشید، اما آن را بدون استنشاق به داخل دیافراگم از دهان و حفره بینی خارج کنید.

۵. آب بنوشید

کام خود را هیدراته نگه دارید. کشیدن سیگار به طور طبیعی دهان شما را خشک می‌کند. در حالی که سیگار می کشید، یک لیوان یا بطری آب بنوشید. با این کار سیگار شما بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود و پس از اتمام سیگار از هرگونه مزه ناخواسته سیگار اجتناب خواهید کرد.

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگاربرگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

نصایحی برای تازه واردان به دنیای سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

3 دیدگاه دربارهٔ «نصایحی برای تازه واردان به دنیای سیگاربرگ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *