پنج سیگار برتر برای ورود به دنیای سیگار

در این مقاله می خوانید :

پنج سیگار برتر برای ورود به دنیای سیگار

به قول مثل معروف هر کاری یک شروعی دارد !
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد ورود به دنیای سیگارهای برگ کوبایی را دارند ، احتمالا شاید بدتان نیاید که این ماجرا جویی را به روشی آسان و لذت بخش آغاز کنید .
اگر کسی به شما گفت : سیگار های کوبایی با هم فرقی ندارند و هیچ کدام قوی تر و گیرا تر نسبت به بقیه نیست ! یا در حال دروغ گفتن به شماست و یا اینکه هیچ اطلاعی در این باره ندارد .
به طور معمول به عنوان یک تازه وارد به دنیای سیگار ، در وهله اول جذب سیگار های بزرگ خواهید شد ! چراکه در ذهن افراد این گونه جا افتاده است که سیگار برگ بزرگ تر ، یعنی سیگار بهتر کشیدن و یک سیگار بزرگ نشان دهنده قدرت مصرف کننده است ! در حالی که در واقع چنین نیست .
کشیدن سیگار بیشتر به عنوان یک روش برای رسیدن به آرامش برای دوست داران آن است نه نشان دهنده پول بیشتر و یا جایگاه اجتماعی بالاتر .
لذت بردن از کشیدن سیگار هیچ ربطی به کیف پول شما و یا داشتن خانه بزرگ ندارد ! سیگار کشیدن یعنی آرامش ، ترجیحاً در یک جمع دوستانه که بر پایه تفاهم و احترام بین افراد آن جمع بنا شده است .
در این مقاله سعی میکنیم شما را با ۵ سیگار برتر و مناسب برای افرادی که در دنیای سیگار برگ تازه وارد هستند آشنا کنیم ، با ویژگیهای این سیگارها و اینکه چرا برای شما به عنوان یک تازه وارد می توانند انتخاب مناسبی باشند .

۱– HOYO DE MONTERREY EPICURE NO 2

سیگاری است که تقریباً ۹۹ درصد صاحبان فروشگاه های سیگار و یا علاقه مندان سیگار ، آن را به شما پیشنهاد خواهند کرد و به عنوان یک انتخاب مناسب برای تازه واردین می تواند بهترین گزینه باشد .
اگرچه شاید کمی اغراق به نظر بیاید اما این سیگار می‌تواند بهترین گزینه برای تازه واردین به دنیای سیگار باشد چرا که به بهترین شکل ممکن می تواند شما را با چیزی که در دنیای سیگار های کوبایی مواجه با آن مواجه خواهید شد و باید انتظار داشته باشید ، آشنا می کند .
سیگاری کاملاً بالانس شده در طعم و رایحه که حتی می تواند به عنوان الگو و نمونه ای جهت تولید سیگار های آینده در نظر گرفته شود .
این سیگار برای دهه هاست که به عنوان یکی از پر فروش ترین سیگار ها در سطح جهان شناخته شده است ، به دلیل استفاده از برگ های بسیار با کیفیت در ساخت آن .
هر دوستدار واقعی سیگار ، حداقل یک نخ از این سیگار را در همیدور خود همواره نگهداری می کند چرا که هرگاه بر سر اینکه چه سیگاری مصرف کند دچار شک و تردید باشد ، همیشه اسموک یک نخ از این سیگار می‌تواند گره گشا باشد و همواره انتخاب صحیح و مناسبی می باشد .
این سیگار در فرمت :
Robusto
با گیرایی متوسط و پروفایل طعمی جذاب و دلفریب ارائه شده است .
تقریباً در تمام بسته‌های سیگار های ارائه شده شاهد کیفیتی ثابت و بالا هستیم ، چیزی که در بین سیگارهای باکیفیت کوبایی دیده می شود .
پروفایل طعمی شامل : کاکائو ، دارچین ، وانیل و بافتی کرمی و خامه ای ، بر روی زبان در حین اسموک آن .

بیشتر بخوانید:  معرفی پکیج های لیمیتد ادیشن کمپانی هاباناس

photo222

۲- QUAI D’ORSAY NO 50

تبلیغات و سر و صدای زیادی درباره این سیگار به راه افتاد .
اگرچه این کمپانی در تهیه و تولید سیگار سابقه طولانی و پرباری داشته اما برای مدت زمانی در حالت تعلیق بوده است .
تاریخچه این کمپانی به اوایل دهه ۷۰ میلادی و شروع سبک و استایل زندگی پر زرق و برق و لاکژری فرانسوی بازمیگردد .
این برند در اصل یک برند فرانسوی و سوئیسی بوده است اما کمپانی هاباناس با به زیر بیرق خود در آوردن آن ، نوری دوباره به سابقه درخشان این برند دمید و با ارائه دو سیگار به نام های شماره ۵۰ و شماره ۵۴ دوباره آن را به عرصه سیگارهای با کیفیت کوبایی بازگرداند .
شماره ۵۰ ، با لایه بیرونی به رنگ قهوه ای روشن و رگه های محو و کم به بازار ارائه شد .
( توجه داشته باشید و وجود رگه های برجسته و بزرگ در قسمت لایه میانی و یا درونی میتواند باعث تلخ شدن سیگار گردد )
شاید این سیگار بهترین سیگاری نباشد که شما تجربه اسموک آن را خواهید داشت ، اما مطمئناً یکی از بهترین هایی است که همواره نمونه‌ای از آن را در همیدور خود نگهداری خواهید کرد .
اگر زمان یکی از دوستان شما علاقه مند به کشیدن‌ سیگار شد می‌توانید این سیگار را به او پیشنهاد دهید .

2 4

اگر قصد خرید سیگار برگ کوهیبا اصل را دارید به صفحه ی زیر سر بزنید:

فروشگاه خرید سیگار برگ کوهیبا

۳-COHIBA SIGLO I

اکنون به کلوپ بزرگان وارد می شویم !
بی‌شک کوهیبا یکی از بزرگان و شناخته شده ترین نام ها در دنیای سیگار برگ کوبایی می باشد و این سیگار جایگاه ویژه ای در این گروه به خود اختصاص داده است ، با این ویژگی که سیگاری است ملایم ، البته نه در مقایسه با دو سیگار قبلی بلکه در مقایسه با سیگار های کوبایی هم رده خود .
در حالی که شما هنوز به عنوان یک تازه وارد در دنیای سیگار برگ شناخته می شوید اما با اسموک این سیگار طعم یک سیگار‌برگ واقعی را خواهید چشید و شاید شروع ورود شما به دنیای دوستداران حرفه ای سیگار باشد و باعث آمادگی بیشتر ذائقه شما برای اسموک سیگار های بیشتر شود .
سیگار کوچکی است که با روشن کردن آن متوجه خواهید شد وارد دوره جدیدی شده اید و از همان ابتدای روشن کردن سیگار با پروفایل خاص کوهیبا مواجه خواهید شد .
پروفایلی متشکل از قهوه ، وانیل و کاکائو .
اگرچه ، اگر قادر به تشخیص دقیق آنها نشدید جای نگرانی نیست ، چراکه پرزهای چشایی و بویایی شما هنوز نیاز به تجربه سیگارهای بیشتر و ورزیده شدن و آشنایی بیشتر با این طعم ها را دارند .

بیشتر بخوانید:  مختصری درباره برند سیگاربرگ مونته کریستو

2 5

۴-H. UPMANN HALF CORONAS

پادشاه سیگار های کوتاه با ابعاد و اندازه ای کوچک که مدت‌ زمانی حداقل ۳۰ دقیقه برای اسموک آن لازم است ، برای یک سیگار کوتاه ، یک ویژگی و برتری در قالب طعم جذاب و دلنشین آن برای شما خواهد بود .
این برند مشهور به تولید سیگار های ملایم است به همین دلیل است که این سیگار با گیرایی ملایم خود می تواند برای شما به عنوان یک تازه وارد به دنیای سیگار برگ و در هر زمانی از روز انتخاب مناسبی باشد .
می‌توانید انتظار طعم های گلی و حتی شاید رگه‌هایی از توت‌فرنگی را داشته باشید که به سرعت به سمت قهوه ، کرمی و خامنه ای پیشروی می کند و همین امر آن را مناسب برای شما خواهد کرد .
در صبحگاه می توانید از اسموک آن به همراه یک فنجان قهوه تلخ با کیفیت لذت ببرید و شروع یک روز با نشاط را برای خود رقم بزنید .

999

۵– POR LARRANAGA PANETELAS

سیگاری از خانواده سیگارهایی با لایه درونی کوتاه و یا به عبارتی :
Short Filler
اما با روح و ذاتی بزرگتر از بسیاری از سیگارهای :

Long Filler
دیگر ، پس به دیده احترام لاید به آن نگریست .
در فرمت :
Robusto
سیگار کوتاه و کوچک با روحی بزرگ محسوب می شود .
سیگاری که بسیار مناسب می‌سوزد و قیمت مناسبی نیز دارد در مقایسه با دیگر سیگارهای هم ردیف خود .
سیگاری که می‌تواند با سیگار قبلی رقابت کند .
با پروفایل طعمی چوب سدار ، کارامل نمکی و شور و حجم زیادی از طعم های زمینی و خاکی .
شاید به دلیل زیاد شناخت نبودن این برند ، اگر در جمع دوستان هستید این موضوع یعنی صحبت بر سر نام و نشان این این سیگار و برند می‌تواند گزینه مناسبی برای گرم تر شدن جمع دوستانه شما باشد .

بیشتر بخوانید:  لکه های رنگی بر روی لایه بیرونی سیگار

9-9

1 دیدگاه دربارهٔ «پنج سیگار برتر برای ورود به دنیای سیگار»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *