۱۰ سیگار برگ قوی و گیرا در بازار مصرف

در این مقاله می خوانید :

۱۰ سیگار برگ قوی و گیرا در بازار مصرف

تنوع سیگار برگ در بازار مصرف فراوان است همانطور که هجوم ترکیب‌ها و برندها افزایش یافته است، انواع سیگارهای قوی و گیرا نیز افزایش یافته است – برای علاقه‌مندان باتجربه که به دنبال قلمروهای قوی و غنی هستند. لیست زیر ۱۰ مورد از قوی‌ترین سیگارهای موجود در بازار را بدون ترتیب خاصی نشان می‌دهد. بسیاری از این سیگارها با استفاده از تنباکوهایی با پرایمینگ بالا، مانند لیگرو (برگ‌هایی که در بالاترین قسمت روی ساقه تنباکو رشد می‌کنند) تهیه شده‌اند. این برگ‌ها نور خورشید و مواد مغذی بیشتری دریافت می‌کنند که منجر به افزایش سطح نیکوتین در آن‌ها می‌شود. بسیاری از این سیگارها با استفاده عاقلانه از تنباکوهای Broadleaf و Maduro تهیه شده‌اند که با تنباکوهایی تیره‌تر و با طعم غنی‌تر مکمل‌های عالی برای ترکیبات پرکننده قوی هستند.

به دلیل قدرت و گیرایی بالا، این سیگارها برای افراد مبتدی مناسب  نیستند، اما مطمئناً ارزش کاوش را دارند. این امکان وجود دارد که یک سیگار مورد علاقه جدید در میان آن‌هایی که در اینجا ذکر شده است پیدا کنید.

 

10 سیگار برگ قوی
Dunbarton Tobacco & Trust: Mi Querida Triqui Traca

 

۱۰ . Dunbarton Tobacco & Trust: Mi Querida Triqui Traca Mi Querida

که توسط استیو ساکا، یکی از استادان بزرگ تهیه سیگار در زمان ما، ترکیب شده است، دومین ترکیبی است که توسط شرکت او: Dunbarton Tobacco & Trust پس از اولین ترکیب بسیار تحسین شده Sobremesa ارائه شد.

برای ساکا، Mi Querida نشان دهنده اشتیاق و عشق عمیق او به تنباکوی مادورو است  و Triqui Traca به عنوان تکرار عمیق این ترکیب عمل می‌کند، نام آن به کلمه عامیانه نیکاراگوئه‌ای برای ترقه‌های بزرگ متصل به یک فیوز بر روی یک رشته منحصر به فرد اشاره دارد. دارای لایه لفاف  کانکتیکات پهن برگ است، تغییری نسبت به نسخه اصلی که از بالای ساقه تنباکو کشیده شده است و ترکیب پرکننده آن علاوه بر دسته بندی قوی مانند قبل، یک لیجروی دومینیکن قوی و منحصر به فرد را معرفی می‌کند. مشخصات طعمی عمیق و مجلل است، با طعمی تقریباً گوشتی و umami بهمراه نت‌های تند، خاکی، کاکائو و اسپرسو.

 

10 سیگار برگ قوی
CAO : Brazilia

 

۹. CAO: Brazilia

علاوه بر اینکه یک سیگار برگ قوی و پر جنب و جوش است، اولین ارائه عمده سیگار برگ بود که یک لفاف برزیلی را به نمایش گذاشت، که باعث افزایش محبوبیت این لفاف‌ها شد. این سیگار برگ شامل لفاف برزیلی فوق‌الذکر است، یک مادورو خشن و دندانه‌دار که بسیار طعم‌دار است، بر روی یک لایه میانی و پرکننده‌های نیکاراگوئه‌ای. لفاف با دقت کهنه شده است تا بیشترین طعم را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:  کشورها و مناطق رشد و پرورش تنباکوی سیگاربرگ

این سیگار با نت‌های آجیلی، چرم، خاک و رایحه‌ای گلی مکمل، از سال ۲۰۰۱، جوانه‌های چشایی را با طوفانی از طعم‌های شدید به وجد آورده است.

 

10 سیگار برگ قوی
Liga Privada: Unico Serie UF-13 Dark

 

۸. Liga Privada: Unico Serie UF-13 Dark

با نامی مانند UF-13 Dark، جای تعجب نیست که این ترکیب یک نیروگاه واقعی است و از همکاری استیو ساکا و جاناتان درو در زمانی که استیو با درو استیت کار می‌کرد بوجود آمده است. این ترکیب بخشی از خط معتبر: Liga Privada Drew Estate  است، این ترکیب با عضویت در سری Unico تولید محدود، یک گام فراتر به سمت کمیاب شدن نسبی پیش می‌رود، خطی که ترکیبات آزمایشی Liga Privada را شامل می‌شود که از نظر طعم و عطر استثنایی هستند، اما کمیاب و محدود.

UF-13 در ابتدا به عنوان یک نمونه اولیه بالقوه به سری Liga Privada T52 شناخته شد، اما بیش از حد قوی بود، فقط توسط جاناتان درو با وسواس اسموک شد و منجر به عرضه آن در سری Unico شد. شامل یک لفاف مادورو پهن برگ کانکتیکات روی یک لایه میانی ماتا فینا برزیلی و پرکننده‌های دانه کوبایی هندوراسی و نیکاراگوئه‌ای است، اسموکی بسیار غنی با درجه پیچیدگی قابل توجه و پروفایل گلی است که کام شما را به چالش می‌کشد.

 

10 سیگار برگ قوی
Tatuaje : Fausto

 

۷. Tatuaje: Fausto

ترکیب Fausto Tatuaje نشان‌دهنده مهارت پیت جانسون در ترکیب تنباکوهای قوی‌ و گیراست و نسخه کامل و معمولی یک سیگار برگ با نسخه محدود است که به طور انحصاری در هونولولو، هاوایی به فروش می‌رسید و T110 نام داشت. T110 اسموکی گیرا داشت، به طوری که برای تولید جهت ارائه به بازار مصرف در Fausto، این ترکیب اصلاح شد تا مقداری از قدرت آن کاهش یابد.

این نام تقریباً به معنی “خوشبخت” ترجمه می‌شود و این ترکیب شامل یک لفاف اکوادوری هابانو مادورو روی لایه میانی و پرکننده‌های نیکاراگوئه‌ای است.

تجربه تی از سیگار کشیدن است مملو از نت های ادویه، خاک، چرم و اسپرسو که درخور اشاره اضافی این نام در بسته بندی آن به داستان‌های عامیانه آلمانی درباره فاوست و معامله او با شیطان است.

 

10 سیگار برگ قوی
RoMa Craft : Neanderthal

 

۶. RoMa Craft: Neanderthal

 

نئاندرتال در اکتبر ۲۰۱۴ منتشر شد و شامل یک لایه لفاف مکزیکی سان آندرس روی یک لایه میانی کانکتیکات پهن برگ با تنباکوهای پرکننده از جمهوری دومینیکن، نیکاراگوئه و پنسیلوانیا است. نکته قابل توجه، استفاده از تنباکوی سبز پنسیلوانیا وان سوکر لیگرو است، گونه‌ای که به دلیل قدرتش شناخته شده است. از نظر طعم، این سیگار بسیار غنی و عمیق با پیچیدگی فراوان است که نت‌هایی از چرم، سدر، قهوه غنی و شیرینی تند را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  مراحل پیچیدن سیگار

 

10 سیگار برگ قوی
Southern Draw : Jacobs Ladder Brimstone Un Presidente

 

۵. Southern Draw: Jacobs Ladder Brimstone Un Presidente

سیگار برگ Southern Draw در سال ۲۰۱۴ توسط رابرت هولت کهنه کار سپاه سیگنال ارتش ایالات متحده تاسیس شد. ماموریت این برند هم کیفیت و هم احترام است، تولید مقادیر محدودی سیگارهای خود به شیوه ای پایدار و در عین حال احترام به سنت های کشت تنباکو و عمل به عنوان یک سازمان خیریه که به جمع آوری پول برای کهنه سربازان ایالات متحده کمک می‌کند.

عرضه اولیه سیگار Jacobs Ladder، پیشنهاد دوتایی لیگرو این شرکت بود، خط پایه نشان دهنده قوی‌ترین و تنومندترین سیگارهایی بود که شرکت تا به حال در آن نقطه تولید کرده بود با دو گونه مختلف از لیگرو که در ترکیب آن ارائه شده بود. The Brimstone که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، یک نسخه اصلاح شده با سه نوع مختلف لیگرو است که آن را به یکی از معدود سیگارهای لیگرو سه گانه موجود تبدیل می‌کند. شامل لایه لفاف پنسیلوانیا Broadleaf Maduro بر روی یک لایه میانی پهن برگ از ایالات متحده و پرکننده‌های لیگروهای نیکاراگوئه و دومینیکن است که به طعمی بسیار تند، پر از خاک غنی و مملو از شیرینی لطیف ختم می‌شود.

 

10 سیگار برگ قوی
Camacho : Triple Maduro

 

۴. Camacho: Triple Maduro

کاماچو یک برند نمادین است که در ابتدا در میامی، فلوریدا، در سال ۱۹۶۱ توسط سیمون کاماچو پس از ترک کشورش کوبا تأسیس شد. Triple Maduro یک ترکیب منحصر به فرد به عنوان اولین سیگار مادورو در جهان است.

شامل یک لایه لفاف مکزیکی سن آندرس مادورو روی یک لایه میانی مکزیکی Corojo Maduro و پرکننده‌های مادورو از برزیل، هندوراس و جمهوری دومینیکن است. از نظر طعم، تریپل مادورو دارای رایحه‌ای عمیق، غنی، شکلات تلخ و کاکائو است که با ادویه فراوان، سدر و آجیل به اسپوکی پیچیده و جذاب می پیوندد که محتوای نیکوتین آن بی نظیر است.

 

10 سیگار برگ قوی
Black Label Trading Company : Memento Mori

 

۳. Black Label Trading Company: Memento Mori

که به “مرگ را به خاطر بسپار” یا “به یاد داشته باشید که خواهید مرد” ترجمه شده است، نام خود را از یک عبارت لاتین گرفته است که قدمت آن به هزاران سال قبل بازمی‌گردد، انسان را به یاد مرگ می‌اندازد و قدردانی کامل از زندگی را تشویق می‌کند. استفاده شرکت بازرگانی بلک لیبل از این عبارت در این سیگار برگ نشان دهنده شخصیت عمیق، تیره و طعم شدید آن است، هرچند که تعادل بین قدرت و پیچیدگی آن نیز وجود دارد. این سیگار برگ که در لایه لفاف پهن پنسیلوانیا پوشانده شده است، دارای لایه میانی هابانو اکوادوری و پرکننده های نیکاراگوئه است و نت‌های از میوه‌های تیره، چرم، ادویه و خاک را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  انواع سیگار برگ montecristo

سیگاری  قوی است: پورو نیکاراگوئه‌ای با لفاف Sun Grown و ترکیبی محرمانه از بایندر و پرکننده. تنباکوی نیکاراگوئه به خاطر ویژگی‌های اغلب تندش معروف است و این چیزی است که این سیگار به راحتی منعکس می‌کند با ادویه فراوان در کام که با خاک غنی و شکلات تلخ تکمیل می‌شود.

 

10 سیگار برگ قوی
Cain : F 738 Lancero Cigars

 

۲. Cain: F 738 Lancero Cigars

خط سیگار برگ کاین در ابتدا توسط خانواده اولیوا در سال ۲۰۰۹ به طور خاص برای نمایش برگ تنباکوی لیگرو عرضه شد. Cain F در مقادیر بسیار محدود در همان سال به عنوان جایزه به خرده فروشان قبل از پیوستن به خط تولید معمولی کاین عرضه شد. F یک ترکیب ویژه است تا ببیند چقدر لیگرو می‌تواند با موفقیت در یک سیگار ترکیب شود. به گفته اولیوا، این مقدار لیگرو حدود ۸۲ درصد در Cain F خواهد بود. این مقدار از لیگرو منجر به جریانی می‌شود که با نت های چرم، خاک و کاکائو همراه است که مدیون لایه لفاف هابانو پورو نیکاراگوئه‌ای و ترکیبات اختصاصی لایه بایندر و پرکننده‌های آن است.

 

10 سیگار برگ قوی
La Flor Dominicana : Double Ligero Maduro Digger

 

La Flor Dominicana: Double Ligero Maduro Digger

La Flor Dominicana چندین ترکیب و اندازه متمایز تولید کرده است، این تجارت خانوادگی در سال‌های بعد به دلیل تولید مخلوط‌های پیچیده و کامل که هم طعم و هم پتانسیل تنباکوی دومینیکن را افزایش می‌دهد، شناخته شد.

Double Ligero به عنوان پیروی از خط Ligero ساخته شد و برگ همنام خود را به عنوان جذابیت اصلی به نمایش گذاشت، با Double Ligero که حتی بیشتر از واریته‌های قوی را به جلوه‌های عالی اضافه کرد. این اندازه خاص، Digger، به دلیل استحکام بسیار زیاد و اندازه بزرگش بدنام شده است و اسموک کردن نمونه ای با مشخصات ۸ ½ X 60 آن تا سه ساعت و نیم طول می کشد.

نسخه مادورو دارای یک لایه لفاف مادورو اکوادوری روی یک لایه میانی و پرکننده دومینیکن است، با مقدار زیادی لیگرو و مشخصات طعمی که با شیرینی تیره، میوه‌ای، چرم، خاکی و تندی غنی مشخص می‌شود. یک همراه عالی برای سیگاری های باتجربه در یک رانندگی طولانی!

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

 

 

10 سیگار برگ قوی

2 دیدگاه دربارهٔ «۱۰ سیگار برگ قوی و گیرا در بازار مصرف»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *