رینگ گیج سیگاربرگ

در این مقاله می خوانید :

رینگ گیج سیگاربرگ

رینگ گیج برای سیگاربرگ به چه معناست؟

رینگ گیج سیگار به قطر و ضخامت یک سیگار اشاره دارد. رینگ گیج بر حسب ۶۴ ام اینچ اندازه گیری می‌شود، همان طور که انگشت شما متناسب با حلقه ازدواج اندازه گیری می‌شود. یک شصت و چهارم اینچ برابر است با یک رینگ گیج سیگار یا ۱/۶۴، در حالی که پنجاه / شصت و چهارم اینچ برابر با سایز ۵۰ برای رینگ گیج سیگار یا ۵۰/۶۴ است. برای مثال، ابعاد روبوستوی استاندارد ۵×۵۰ یا ۵ اینچ طول و ۵۰/۶۴ اینچ ضخامت است.

رینگ گیج سیگار به صورت یک عدد واحد بدون کسر (یعنی ۴۶، ۵۰، ۵۲، ۶۰) بیان می‌شود. رینگ گیج بر شدت سیگار و مدت زمان سوختن آن تأثیر می‌گذارد. سیگارهای نازک‌تر از سیگارهای ضخیم‌تر داغ‌تر و سریع‌تر می‌سوزند، که جذب خنک‌تری با غلظت کمتر ارائه می‌کنند.

ارتباط بین رینگ گیج و مقدار تنباکو در سیگار

نسبت بین برگ لفاف، بایندر و تنباکوهای پرکننده با تغییر رینگ گیج تغییر می‌کند. در یک سیگار ضخیم‌تر، برگ لفاف روی مقدار بیشتری از تنباکوهای داخلی پخش می‌شود. تأثیر برگ لفاف کاهش می‌یابد در حالی که تنباکوهای بایندر و پرکننده تأثیر بیشتری در سیگار برگ ضخیم دارند. رینگ گیج‌های ۵۰، ۵۲، ۵۴ یا بیشتر طبق استانداردهای سنتی ضخیم در نظر گرفته می‌شوند اما در طول دهه گذشته تغییرات زیادی کرده است زیرا گیج‌های حلقه سیگار به ۶۰ و بالاتر هم رسیده است.

اشکال نازک‌تر مانند: Corona، Lonsdales، Panetelas، Lanceros، طعم بیشتری را ارائه می‌دهند زیرا لفاف در ترکیب مشخص‌تر است. لفاف سیگار به طور طبیعی بیشتر طعم آن را تشکیل می‌دهد و در رینگ گیج‌های بین ۳۶ تا ۴۴ یا نازک‌تر، حتی بیشتر قابل توجه است. سازندگان سیگار اغلب سیگارهای جدید را ابتدا در یک Corona استاندارد (۵.۵×۴۴) مخلوط می‌کنند، وقتی طعم ایده‌آل در کرونا به دست می‌آید، نسبت بایندر، پرکننده و لفاف برای اندازه‌های بزرگ‌تر یا کوچک‌تر تنظیم می‌شوند.

بیشتر بخوانید:  دلیل استفاده از چوب سرو اسپانیایی در صنعت سیگاربرگ

علاوه بر شدت و طعم، بسیاری از دوستداران سیگاربرگ، رینگ گیج‌های خاصی را ترجیح می‌دهند زیرا سیگار در دهان و دست احساس راحتی می‌کند. طرفداران سیگارهای چاق اگر کرونا بکشند احساس می‌کنند که خلال دندان در دست دارند. خبره‌هایی که کرونا را ترجیح می‌دهند، فکر می‌کنند اگر سیگار ۶۰ حلقه‌ای بکشند، در حال مکیدن لوله اگزوز هستند. این به ترجیحات شخصی افراد بستگی دارد.

اگر می‌خواهید رینگ گیج مورد علاقه خود را پیدا کنید، یک مخلوط را در چندین اندازه اسموک کنید. یک: Ashton Classic in a Corona (5.5 x 44) نت‌های مزه‌ای مشابه یک مگنوم دوبل (۶ x 50) یا یک Majesty (6 x 56) ارائه می‌کند، اما هر شکل با شدت مشخصی به پایان می‌رسد.

رینگ گیج سیگاربرگ

رینگ گیج‌های سیگار در دو دهه گذشته به معنای واقعی کلمه منفجر شده‌اند. سیگارسازهای قدیمی که به سنت کوبایی پایبند بودند، زمانی یک روبوستوی استاندارد ۵ در ۵۰ را به عنوان یک سیگار غلیظ نگاه می‌کردند. امروزه رینگ گیج‌های ۵۴، ۵۸ و ۶۰ رایج هستند. تعداد کمی از تولیدکنندگان سیگار، به دلیل تقاضا برای سیگارهای ضخیم و چاق، ترکیبات جدیدی را بدون ارائه حداقل یک شکل در مجاورت یک رینگ گیج ۶۰ منتشر می‌کنند.

تعداد انگشت شماری از برندها روند رینگ گیج بزرگ را که از اواخر دهه ۱۹۹۰ شروع شد، تشویق کردند. اولین La Gloria Cubana Serie R بازاری را برای سیگارهای چاق با ریگ گیج‌های ۵۴، ۵۶ و ۵۸ ایجاد کرد. امروزه La Gloria Cubana Serie R گزینه رینگ گیج ۶۰ این برند است.

نیک پردومو از محبوبیت حلقه‌های بزرگ استفاده کرد. تقریباً هر ترکیبی در مجموعه پردومو شامل رینگ گیج‌های ۵۴، ۵۶ و ۶۰ است. وقتی سیگار برگ Nub در سال ۲۰۰۷ عرضه شد، فرمت‌های چاق کوتاه آن‌ها توجه همه را به خود جلب کرد. بسیاری از کسانی که نوب را یک مد ساده فرض می‌کردند در اشتباه بودند. این برند با گزینه‌های لفاف کانکتیکات، کامرون، مادورو و هابانو به مخاطبان وفادار خود می‌بالد. محبوب ترین شکل Nub 4*60 است.

بیشتر بخوانید:  کدام مواد غذایی برای سیگاری ها مفید است؟

حتی برندهای کوبایی نیز روند رینگ گیج‌های بزرگ را پذیرفته‌اند. در سال ۲۰۱۰، Cohiba Behike کوبایی سه شکل ضخیم را با رینگ گیج‌های ۵۲، ۵۴ و ۵۶ معرفی کرد.

اگر به دنبال سیگارهایی هستید که به طرز عجیبی چاق هستند Argyle A-Bomb (9×۹۵) یا Rocky Patel Mulligans Snowman (6×۸۰) را امتحان کنید. می‌توانید نصف روز را صرف کشیدن یک سیگار برگ کنید.

طول و رینگ گیج برای شکل‌های سیگار معمولی

در اینجا طیف وسیعی از ابعاد برای رایج‌ترین اشکال سیگار برگ آورده شده است. ابعاد دقیق شکل‌های سنتی سیگار برگ می‌تواند از برندی به برند دیگر متفاوت باشد:

·     Corona 5.25 – 6.5 inches 42 – 44 ring

·     Churchill 6.5 – 7 inches 47 – 50 ring

·     Robusto 4.75 – 5.75 inches 48 – 52 ring

·     Torpedo 6 – 7 inches 52 – 54 ring

·     Toro 6 – 6.5 inches 50 – 54 ring

·     Lancero 7 – 7.5 inches 38 ring

·     Belicoso 5 – 6.5 inches 48 – 54 ring

·     Panetela 5 – 7.5 inches 34 – 38 ring

·     Lonsdale 6 – 7 inches 42 – 44 ring

·     Gordo 6 – 7 inches 60 ring

·     Double Corona 6.5 – 8.5 inches 49 – 52 ring

·     Petit Corona 4.5 – 5 inches 38 – 42 ring

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

رینگ گیج سیگاربرگ

2 دیدگاه دربارهٔ «رینگ گیج سیگاربرگ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *