سیگاربرگ نوب کانکتیکات مادورو نیکاراگوئه

در این مقاله می خوانید :

سیگاربرگ نوب کانکتیکات مادورو نیکاراگوئه

سیگاربرگ نوب کانکتیکات مادورو نیکاراگوئه (Nub connecticut nicaragua maduro) سیگاری که برخی می‌گویند حیله گر است، این روزها در اکثر مغازه‌های سیگار برگ موجود است و اگر سیگارهای رینگ گیج بزرگ را قبل از ۲۰۰۸ جستجو کنید، شکی نیست که Nub این روند را آغاز کرد و راه را برای بقیه بازار هموار کرد. این سیگارهای کوتاه و تنومند توجه افراد سیگاری را به خود جلب می‌کند.

سیگار برگ Nub Connecticut خط تولید Nub در نیکاراگوئه در کارخانه Tabacalera Oliva De Esteli S.A. تولید می‌شود، که در نمونه‌هایی با لفاف کانکتیکات، کامرون، مادورو، هابانو و سوماترا موجود است. همچنین یک نسخه محدود دوگانه Maduro به نام Nub Dub وجود دارد.

Nub Connecticut از لفاف کانکتیکات طلایی پوشیده شده است که دارای خطوط تیره تر و رگه‌هایی است که در طول کوتاه سیگار کشیده شده است.

با آوردن لفاف به سمت بینی خود، عطر خاک و باغچه می‌آید. قسمت پا نشان می‌دهد پروفایل تنباکو شامل نت‌های شیرین، زمینی همراه با نت‌های ادویه‌ای و فلفل سیاه است. کلاهک دوبل دارای خطوط تمیز است و به راحتی برش می‌خورد. نت ادویه‌ای و دارچینی کام شما را گرم می کند و هر طعم دیگری را که ممکن است وجود داشته باشد تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

یک سوم اول اسموک Nub Connecticut با طعم های متوسط با نت زمینی و فلفلی آغاز می‌شود. حرارت ادویه متوسط است و در کام باقی می‌ماند، زیرا شیرینی تنباکوی طبیعی راه خود را به داخل پروفایل سیگار باز می‌کند.

یک سوم میانی اسموک با سوختن در یک سوم دوم Nub Connecticut نت‌های زمینی و فلفلی یک درجه محسوس‌تر می‌شوند. تنها یک لمس از تلخی رایج لفاف کانکتیکات وجود دارد که با طعم‌های اصلی به خوبی ترکیب می‌شود.

بیشتر بخوانید:  یک آگهی قديمی در مورد سیگار برگ

یک سوم نهایی اسموک در یک سوم آخر، نمایه سیگار بسیار سبک‌تر است و به نت‌های شیرینی و همچنین تلخی اجازه می‌دهد تا بدرخشند. اسموک ملایم و اجازه دادن زمان اضافی بین پاف‌ها برای جلوگیری از تلخی لازم است. سوختن بسیار مناسب است و نگرانی در مورد ریختن خاکستر پیش از موعد وجود ندارد.

Nub Connecticut توسط شرکت Oliva Cigar با نمایه‌ای متوسط آغاز می‌شود، در یک سوم میانی یک یا دو درجه قوی‌تر می‌شود و سپس در یک سوم پایانی به بیشینه ظرفیت خود می‌رسد. این نمایه با طعم‌های اصلی خاکی، زمینی و فلفلی همراه با شیرینی تنباکوی خوب برای متعادل کردن طعم‌ها و لمسی از تلخی کانکتیکات برای یادآوری آنچه سیگار از آن ساخته شده، مشخص می‌شود. این سیگار با سوختنی یکنواخت و خاکستری که در طول اسموک پنجاه دقیقه‌ای آن به جای می‌ماند، نمایش چشمگیری ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

سیگاربرگ نوب کانکتیکات مادورو نیکاراگوئه

2 دیدگاه دربارهٔ «سیگاربرگ نوب کانکتیکات مادورو نیکاراگوئه»

  1. مهندس لهراسبی

    سیگاربرگ نوب کانکتیکات مادورو نیکاراگوئه
    از ماسترو رحیمی عزیز راهنمایی خواستم و ایشون با توجه به سلیقه ی من
    این سیگار رو پیشنهاد دادن
    باید بگم بیشتر از انتظار من بود

  2. سیگاربرگ نوب کانکتیکات مادورو نیکاراگوئه
    این سیگار یگی از بهترین تجربه های من بود و سال هاست که رفیق تنهایی من هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *