سیگاربرگ‌های بوتیک!

در این مقاله می خوانید :

سیگاربرگ‌های بوتیک!

«سیگاربرگ بوتیک» کلمه‌ای است که می‌توان استدلال کرد که استقبال آن از بین رفته است. روزی روزگاری، بوتیک صرفاً به یک فروشگاه تخصصی کوچک اشاره می‌کرد که لباس یا جواهرات می‌فروخت. در طول دو دهه گذشته، کلمه بوتیک به معنای انحصار و پیچیدگی برای جذب مشتریانی که در طاقچه سفارشی خرید می‌کنند، تعمیم داده شده است.

بوتیک به معنای متضاد «خارج از قفسه» است و گسترش آن طیفی از محصولات و تجربیات مصرفی امروزی را توصیف می‌کند، از لباس و لوازم جانبی گرفته تا اتومبیل، هتل، غذاخوری‌های خوب  و البته سیگار برگ.

«سیگار بوتیک» دقیقاً چیست و چه تفاوتی با هر سیگار دیگری دارد؟

ظهور سیگارهای بوتیک

دوستداران سیگار، مانند مصرف کنندگان هر چیزی، چیزهای جدید را دوست دارند. بیست و پنج سال پیش، سازندگان سیگار که تازه وارد این تجارت شده بودند، سیگارهای خود را به عنوان «بوتیک» به بازار عرضه کردند. وقتی سیگار زیادی نمی‌سازید، تاکید بر کمیاب بودن یک برند راهی هوشمندانه برای افزایش جذابیت آن و تحریک تقاضا است.

مصرف کنندگان این اصطلاح را پذیرفتند و به زودی در جستجوی داغ‌ترین سیگارهای بوتیک جدیدی که می‌توانستند پیدا کنند، بودند. سیگارهای دسته‌ای کوچک و به سختی از برندهایی مانند Tatuaje و La Flor Dominicana مورد توجه کارشناسانی قرار گرفتند که آن‌ها را در فروشگاه‌های سیگار محله خود کشف کردند. برندهای بزرگ و کوچک هر دو از روند بوتیک‌ها سرمایه‌گذاری کردند و سیگارهای با نسخه محدود را منتشر کردند که به سرعت فروخته می‌شدند. به طور کلی، اگر کمتر از یک میلیون سیگار در سال تولید شود، یک برند بوتیک محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ مونته کریستو

امروزه بسیاری از برندها به خود برچسب بوتیک می‌زنند، قفسه‌های فروشگاه‌ها از آن‌ها اشباع شده است. خرده‌فروشان برای مدتی سوار موج بوتیک شدند، اما صاحبان فروشگاه‌های باهوش نیز نسبت به مارک‌های ناشناخته کوچک‌تر که کندتر حرکت می‌کنند، محتاط شده‌اند، زیرا مصرف‌کنندگان با آن‌ها آشنا نیستند.

یک سیگار خوب، صرف نظر از اینکه در یک سال چند سیگار تولید می‌شود، یک سیگار خوب است. برندهای بوتیک نیاز به نگهداری بیشتری از طرف صاحب فروشگاه دارند زیرا لازم است مصرف کنندگان خود را با سیگارهایی که با آن‌ها آشنایی ندارند آموزش داده و معرفی کنند.

سیگارهای بوتیک برای خبره‌هایی که همه چیز را امتحان کرده‌اند و دائماً در حال آزمایش هستند، عالی هستند، اما شایان ذکر است که اکثر صاحبان برندهای بوتیک می‌خواهند با تثبیت شدن، فراتر از برچسب بوتیک رشد کنند و سیگار را برای مخاطبان رو به رشد تولید کنند.

چرا سیگارهای ممتاز بهتر از سیگارهای بوتیک هستند؟

Premium یک اصطلاح بهتر و دقیق‌تر از بوتیک برای طبقه‌بندی بهترین سیگارهای دست ساز است.

Premium کیفیت، قوام و بهترین مواد خام را مشخص می‌کند و به این معنی است که سیگار کاملاً با دست ساخته شده است. سیگارهای ممتاز همیشه کمیاب‌تر، گران‌تر و بهتر از هر چیزی که توسط ماشین یا تولید انبوه تولید می‌شود، خواهد بود. Premium تمام آنچه را که باید بدانید به شما می‌گوید، پس چرا موضوع را بیش از حد پیچیده کنید؟

برندهای برتر امروزی:

  • Arturo Fuente
  • Ashton
  • My Father
  • Padrón
  • Oliva

و غیره – همه از کوچک شروع کردند، اما دلیلی وجود دارد که بزرگ هستند. آن‌ها سیگارهایی می‌سازند که همه می‌خواهند و در طول سال‌ها فعالیت‌های خود را به تدریج افزایش داده‌اند تا بدون کاهش کیفیت، تقاضا را برآورده کنند. امروزه نیز انواع سیگارهای بوتیکی وجود دارد که ارزش امتحان کردن را دارند، اما این تبلیغات را که برندهای دسته کوچک نسبت به سیگارسازهای بزرگ‌تر برتری دارند، نپذیرید!

بیشتر بخوانید:  تفاوت بین سیگاربرگ‌های دومنیکن و نیکاراگوئه

سیگارسازهای معتبر به بهترین تنباکوها دسترسی دارند و منابع لازم برای ذخیره سازی ذخایر عظیم آن را دارند تا اطمینان حاصل کنند که تولید آن‌ها هرگز در مواجهه با شرایط پیش بینی نشده مانند آب و هوای فاجعه بار قطع نمی‌شود. افزایش کارایی تولیدکنندگان بزرگتر به ارزش بیشتر و قیمت پایین‌تر برای مصرف کننده ترجمه می‌شود.

بوتیک صرفاً یک اصطلاح بازاریابی است که سال‌ها پیش مد بود، اما امروزه ارتباط آن ناچیز است. بر اساس سلیقه و بودجه خود، سیگار برگ بخرید و مجموعه گسترده‌ای از بهترین سیگارهای دست ساز ممتاز را مرور کنید.

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگاربرگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

 

سیگاربرگ‌های بوتیک، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

2 دیدگاه دربارهٔ «سیگاربرگ‌های بوتیک!»

  1. بسیار مطلب جذابی بود
    بین سیگار برگ هایی که نام بردید
    من سیگار برگ Oliva رو از همین فروشگاه سفارش دادم و باید بگم بی نظیر بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *