سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

در این مقاله می خوانید :

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

سیگاریلوها صرفاً به عنوان “سیگارهای کوچک که اندکی بزرگتر از سیگارت هستند” تعریف می‌شوند و گرچه این تعریف می‌تواند درست باشد، طبقه‌بندی دقیق تر هم برای تعیین در دنیای واقعی می‌تواند وجود داشته باشد.

Cigarillo به معنای واقعی کلمه به عنوان “سیگار کوچک” ترجمه می‌شود و “کوچک” هم طول و هم اندازه رینگ گیج سیگار مورد نظر را توصیف می‌کند و این ابعاد معمولا زیر ۴.۵×۳۶ می‌باشد.

مانند فرمت Short Panatela یا Petite Lancero که زمان اسموک را حدود ۳۵ دقیقه یا کمتر ارائه می‌دهد. این مختصر توصیف، بخشی از جذابیت سیگاریلو است که طعم یک سیگار برگ واقعی را در قالب یک بسته‌بندی مناسب ارائه می‌دهد که می‌تواند در طول رویدادهای اجتماعی، در هنگام رفت و آمد کوتاه یا برای هر موقعیت دیگری که محدودیت زمانی وجود دارد، اسموک کاملی باشد.

ریشه سیگاریلو را می‌توان در قرن ۱۸ یا ۱۹ با ظهور سیگار جستجو کرد، زیرا اصطلاح سیگاریلو برای توصیف تنباکوهای کاغذی بسته‌بندی شده برای اسموگ استفاده می‌شد. بعداً این دستگاه‌ها به شکلی که اکنون می‌شناسیم تکامل یافتند و معرفی آن‌ها به بازار شاهد افزایش سریع محبوبیت آن‌ها بود که البته در دهه ۱۹۰۰ کاهش یافت.

دنیای سیگار اکنون در حال تجدید حیات سیگارهای کوچک است، هم با توجه به تنوع و هم محبوبیت، که انبوهی از گزینه های با کیفیت را ارائه می‌دهد که مطمئناً کام کسانی را که اسموک نسبتاً سریع نیاز دارند را خوشحال می‌کند. آنچه در زیر می‌آید نشان دهنده محبوب‌ترین سیگاریلوهای موجود در بازار جهانی است که در قوطی‌های مناسب، جعبه‌های کوچک یا حتی به صورت جداگانه بسته‌بندی و ارائه شده‌اند:

۱۱. Davidoff Primeros

خط تولید Primeros دیویدوف همان عمق عطر و طعمی را ارائه می‌دهد که این برند معتبر ارائه می‌کند اما در اندازه کوچک، که امکان لذت بردن آسان را در کمتر از ۲۵ تا ۳۰ دقیقه فراهم می‌کند. این اسموک کوتاه که شامل لایه‌های توتون پرکننده‌ دومینیکن و نیکاراگوئه‌ای زیر یک لایه میانی نیکاراگوئه‌ای و یک لفاف سوماترا مادورو مکزیکی است، تجربه‌ای فوق‌العاده قوی و متوسط ​​است که برای هر موقعیتی عالی است و در یک قوطی فلزی شش تایی بسته‌بندی شده است.

بیشتر بخوانید:  كپك از كجا مي آيد و چه مي توان كرد؟

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

 

۱۰. Montecristo White Series Prontos Petites

سری سفید Montecristo یکی از برجسته‌ترین خطوط تولیدی این برند است که به دلیل نت‌های ملایم و کرمی مشخص در میان علاقه‌مندان به برگ توتون لفاف‌های فرآوری شده در سایه، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

Prontos Petites از همان ترکیبی استفاده می‌کند که برای سیگار برگ‌های سری سفید بزرگ‌تر استفاده می‌شود و تمام پیچیدگی آن را در یک سیگار ۴ × ۳۳ که در قوطی‌های شش تایی بسته‌بندی شده است، فشرده و ارائه کرده است. با زمان اسموکی حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه، سیگار برگ خوشمزه و لذیذ مکمل عالی برای یک دسر مجلل خواهد بود.

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

۹. Davidoff Primeros Classic

پیشنهاد دیگری از خط تولید دیویدوف Primeros، سیگارهای کوچک که در قوطی‌های شش‌تایی  بسته‌بندی شده‌اند، همان ترکیبی را که در سری سیگارهای سری  Signature  استفاده می‌شود، به نمایش می‌گذارند، یکی از محبوب‌ترین ترکیب‌های ملایم.

با زمان اسموکی حدود ۲۵ دقیقه، این سیگارها به خوبی برای هر زمانی از روز مناسب هستند و تقریباً با هر چیزی به خوبی جفت می‌شوند، این ترکیب شامل یک توتون لایه میانی دومینیکن و توتون‌های پرکننده و یک لفاف کانکتیکات اکوادور جهت اسموکی لذیذ تهیه شده‌اند.

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

 

۸. H. Upmann 1844 Reserve Aperitifs

این سیگاریلوها که ترکیبی مشابه سری Reserve 1844 H. Upmann را تشکیل می‌دهند، عنوان مناسبی دارند، زیرا قوطی شش سیگار برگ نه تنها با افتخار به اندازه ۴×۳۳ خود می‌بالد، بلکه مکملی فوق‌العاده برای ایجاد اشتها و شوق مصرف کننده است.

۱۸۴۴ Reserve ترکیبی بهینه‌شده از خط تولید سری ۱۸۴۴ این برند قدیمی، طعم بیشتری را ارائه می‌کند و گیرایی قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد تا به خوبی  طعم فراوانی را ارائه دهد.

Aperitifs این ترکیب را با توتون های پرکننده دومینیکن، توتون لایه میانی نیکاراگوئه ای و  برگ لفاف هابانو اکوادوری تولیو می‌شود.

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

۷. Davidoff Primeros Escurio

سری Escurio که یکی از اعضای خط مشهور Black Band Davidoff است، نماینده عنصر آب است، زیرا آب در رشد اجزای توتون‌های لایه میانی و پرکننده برزیلی آن عنصری اساسی است و آب و هوایی را که در آن رشد کرده است تعریف می‌کند و آن را با ترکیبی منحصربه‌فرد به سیگارهای تولیدی، منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید:  ساختار لایه بیرونی سیگار

همان پروفایل طعمی خط تولید سری سیگارهای Primeros  را در سایز کوچک‌تر و با کیفیت اسموک بالا ارائه می‌دهد و طعم‌هایی از خامه، بلوط، چرم و شکلات تیره را ارائه می‌کند و در عین حال استحکام و گیرایی متوسط ​​را حفظ می‌کند.

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

 

۶. Hoyo de Monterrey Excalibur Miniatures

خط تولید سری Excalibur Hoyo de Monterrey شامل تعدادی مخلوط مختلف است که همه آن‌ها بر اساس Excalibur اصلی هستند که ابتدا در سال ۱۹۹۲ منتشر شد.

یک لفاف کانکتیکات پرورش یافته و عمل‌آوری شده در سایه، که همگی در این سیگارهای مینیاتوری به اندازه بسیار کوچک ۳×۲۲ فشرده شده‌اند که اسموک های ۱۰ دقیقه‌ای با قدرت متوسط ​​و طعم‌های غنی می‌توانند به آسانی و در هر زمان در قوطی‌های ۲۰ عددی زیبا ذخیره را برای شما به ارمغان بیاورند.

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

۵. Arturo Fuente Exquisitos

خط تولید سری Gran Reserva آرتورو فوئنته یکی از محبوب‌ترین تولیدات این خانواده است که به دلیل در دسترس بودن منظم، قیمتی که به راحتی قابل دسترسی است و نمایش عالی از سبک ترکیبی متعادل فوئنته دارای محبوبیت است.

شکل Exquisitos ترکیبی مشابه با این خط معروف دارد و به شکل کوچکتر ارائه شده است که می‌تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه اسموک شود. این سیگاریلوها که به صورت جداگانه فروخته می‌شوند، هم در لفاف‌های طبیعی و هم در لفاف‌های مادورو عرضه می‌شوند.

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

۴. Arturo Fuente Cubanitos

یکی دیگر از تکرارهای خط تولید سری Gran Reserva، سیگارهای کوبانیتوس آرتورو فوئنته است که در قوطی‌های ۱۰ تایی بسته‌بندی می‌شوند و با ابعاد ۴.۲۵ در ۳۲ عرضه می‌شوند و آن‌ها را فرصتی مناسب برای لذت بردن از دسته کامل طعم‌های ارائه شده توسط Fuente می‌کند. این سیگاریلوها شامل بایندر و تنباکوی پرکننده دومینیکن با پوشش لفاف کامرونی است، این جواهرات کوچک از نظر استحکام و گیرایی ملایم و متوسط ​​هستند و می‌توانند در هر جا و زمانی استفاده شوند.

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

۳. Hoyo de Monterrey Excalibur Cigarillos

این سیگارها نسخه‌های کمی بزرگ‌تر از نمونه‌های مینیاتوری Excalibur Hoyo de Monterrey هستند و از همان ترکیبی تشکیل شده‌اند که بازتابی از نسخه اصلی Excalibur است، هرچند در اندازه‌ای مناسب که می‌توان آن را در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اسموک کرد. در قوطی‌های ۲۰ تایی فروخته می‌شوند،  سیگاریلوهایی قوی و بدون کمبود طعم هستند، با عمق شگفت‌انگیزی نسبت به قامت و قیمتشان، که آن‌ها را به گزینه ارزشمند و  قانع‌کننده‌ای تبدیل می‌کند، حتی اگر در داشتن وقت و زمان کمبود داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  هومیدور چیست | آماده سازی هیومیدور

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

۲. Macanudo Ascots Cafe

خط تولید سری کافه همه جا حاضر است، خطی که مترادف با نام Macanudo است و به دلیل ثبات، کیفیت و دسترسی به نمادی در دنیای سیگار برگ تبدیل شده است.

کافه شامل پرکننده‌های مکزیکی و دومینیکن در یک لایه میانی مکزیکی سن آندرس است که روی آن یک لفاف ابریشمی کانکتیکات شید پوشانده شده است و سیگار را به‌طور چشمگیری ملایم و خامه‌ای کرده است. این ترکیب در اندازه Ascots ارائه شده است و ابعاد آن را به ۴.۲ x 32 کاهش می‌دهد و آن را به یک مکمل عالی برای هر زمان تبدیل می‌کند.

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

۱. Arturo Fuente Exquisitos Maduro

فقط فوئنته می‌تواند در لیست ما برای محبوب‌ترین سیگاریلو در بین سیگارهای مادورو با همان قدرت و حضور یک سیگار برگ قرار بگیرد و در اینجا است که Arturo Fuente Exquisitos Maduro را ارائه می‌شود. این سیگار برگ که از ترکیبی مشابه برادر بزرگ خود تشکیل شده است، در عوض از لفاف مادورو پهن برگ کانکتیکات استفاده می‌کند، آن را با نت‌های  گلی و خاکی‌تر و غنای عمیقی آغشته می‌کند با اندازه‌ای کوچک‌تر که مناسب اسموک در زمان‌های کوتاه است.

سیگاریلوهای موجود در مجموعه پاسارگاد تاباک گزینه‌ای فوق‌العاده برای کسانی است که زمان کافی برای اسموک سیگار بزرگ‌تر را ندارند، با این ویژگی که پتانسیل طعم آن‌ها به طرز فریبنده‌ای قوی است و تجربه سیگار را به گونه‌ای متراکم می‌کند که تمام توجه را بر روی آن متمرکز می‌کند. سیگاریلوها همچنین گزینه قانع کننده ای را برای علاقه‌مندان با وقت آزاد کم ارائه می‌دهند، زیرا طعم فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند که کیفیت لفاف را به طور کامل به نمایش می‌گذارد و می‌توان آن را به صورت متوالی دود کرد و ویترینی از گزینه‌ها را برای طعم دهی ارائه می‌کند. ترکیب‌های مختلف به لطف وجود گزینه‌های فراوان.

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی

2 دیدگاه دربارهٔ «سیگاریلوهای محبوب در بازار جهانی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *