سیگار برگ مونته کریستو

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ مونته کریستو نمره یک|Montecristo No 1

سیگار برگ مونته کریستو یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای سیگار در جهان است و شماره ۱ یکی از بهترین ویتولاهای آن است . شماره ۱ در فرمت lonsdale است ، به طول ۶.۵ اینچ و رینگ گیج ۴۲ . سیگاری با گیرایی متوسط با طعمی ملایم و خامه ای که کیفیت تنباکوی کوبایی را به نمایش می گذارد.

سیگار برگ مونته کریستو شماره ۱ دارای لفاف زیبای کلرادو است که بافتی ابریشمی و صاف دارد. این سیگار دارای ساختاری محکم و یکنواخت است، بدون نقاط نرم و یا سفت و ترک . دارای نت های سرو، یونجه و آجیل در حالت خاموش. کلاهک با آسانی برداشته می شود و سیگار بدون هیچ مشکلی روشن می شود .

اسموک سیگار برگ مونته کریستو شماره ۱

یک سوم اول سیگار برگ مونته کریستو شماره ۱ اسموکی غنی و متعادل با طعم چوب، چرم ، قهوه و ادویه تولید می کند. سوختنی ملایم و یکنواخت دارد و خاکستر خاکستری روشن بجای میگذارد، متراکم و استوار. دود حاصله غلیظ و معطر است و اتاق را با رایحه ای مطبوع پر می کند.

در ادامه مقداری شیرینی و کرمی را به ترکیب وارد می کند و تجربه ای ملایم و رضایت بخش را ایجاد می کند. طعم چوب و چرم همچنان غالب است، اما با رایحه هایی از وانیل، عسل و کاکائو تکمیل می شود. سیگار با گیرایی متوسط و ملایم، بدون سختی یا تلخی باقی می ماند.

یک سوم نهایی اسموک شدت و قدرت سیگار کمی افزایش می یابد، اما بدون از دست دادن ظرافت و تعادل  طعم چوب و چرم همراه با مقداری نت خاکی و فلفلی بارزتر می شود. شیرینی و کرمی بودن آن هنوز وجود دارد، اما در پس زمینه سیگار با طعمی ماندگار ، طولانی و رضایت بخش به پایان می رسد.

سیگار برگ مونته کریستو (Montecristo No 1) یک سیگار کوبایی کلاسیک است که از ابتدا تا انتها اسموکی ملایم و خوش طعمی ایجاد می کند . یک نمونه عالی از فرمت lonsdale است که به تنباکو اجازه می دهد تا پتانسیل کامل خود را بیان کند . سیگاری است که هم مبتدیان و هم علاقه مندان حرفه ای می توانند از آن لذت ببرند ، زیرا پیچیدگی را ارائه می دهد بدون زیاده روی . سیگاری که سزاوار داشتن جایگاه در هر هومیدوری است .

خرید سیگار برگ مونته کریستو


سیگار برگ مونته کریستو اسپشیال نمره دو |Montecristo Especial No. 2

اگر به دنبال سیگاری ملایم و ناب و ظریف هستید که کام شما را با طعم های پیچیده و متعادل راضی کند، حتما مونته کریستو ویژه شماره ۲ را امتحان کنید. دارای لایه لفافی زیبا و صاف و ابریشمی با رنگ قهوه ای روشن و درخشندگی مناسب و کمی روغنی این سیگار در کارخانه :H. Upmann در هاوانا با استفاده از تنباکوهای ممتاز از منطقه Vuelta Abajo بهترین منبع تنباکوی کوبایی، تهیه شده است. دارای یک کلاهک متمایز است که به جذابیت و شخصیت آن می افزاید.

سیگار برگ مونته کریستو اسپشیال نمره دو یک سیگار برگ با گیرایی متوسط است که اسموکی غلیظ و ملایم را به همراه نت هایی از کارامل، چرم، ادویه، رازیانه و گیاهان ارائه می دهد. اسموک و سوختنی عالی دارد و دود غلیظ و خامه‌ای ایجاد می‌کند که دهان را پر از طعم می‌کند . سیگار همانطور که می سوزد تکامل می یابد و در نیمه دوم تفاوت های ظریف و عمق بیشتری را آشکار می کند. این سیگار دارای افتر تیستی ماندگار و رضایت بخش است و طعمی مطبوع بر روی زبان باقی می گذارد.

بیشتر بخوانید:  ترمیم لایه رپر‌ Wrapper باز شده سیگار

مونته کریستو ویژه شماره ۲ سیگاری است که می توانید از آن در هر زمانی از روز لذت ببرید ، به خصوص در صبح یا بعد از ظهر، زمانی که می خواهید استراحت کنید و یک اسموک خوب را تجربه کنید. این سیگار به خوبی با قهوه سبک مانند Americano جفت می شود .

این سیگار همچنین برای کهنه کردن ایده آل است، زیرا در طول زمان پیچیدگی و نرمی و ظرافت بیشتری ایجاد می کند.

مونت کریستو ویژه شماره ۲ سیگاری است که شایسته توجه و قدردانی شماست ، زیرا یکی از بهترین نمونه های پانتلا ویتولا در دنیای سیگار برگ کوبا است. سیگاری است که شما را با ظرافت، کیفیت و طعم خود تحت تأثیر قرار می دهد و باعث می شود احساس کنید که یک خبره واقعی هستید. حتما آن را تجربه کنید.

خرید سیگار برگ ایرانی

سیگاربرگ مونته کریستو ادموندو | Montecristo Edmundo

اگر به دنبال سیگاری هستید که ترکیبی از ظرافت، طعم و قوام و گیرایی باشد، حتما سیگاربرگ مونته کریستو ادموندو (Montecristo Edmundo) را امتحان کنید. این سیگار یکی از محبوب ترین ویتولاها در خط Montecristo است و دلایل خوبی نیز دارد. در این مقال، برخی از ویژگی ها و مزایای سیگار مونته کریستو ادموندو را بیان میکنیم.

مونته کریستو ادموندو یک سیگار برگ با اندازه بززگ است که ۵.۳ اینچ طول و رینگ گیج ۵۲ دارد. این اثر در سال ۲۰۰۴ به عنوان ادای احترام به رمان معروف :The Count of Montecristo اثر الکساندر دوما معرفی شد که الهام بخش نام این برند بود . ادموندو از نام شخصیت اصلی رمان ، ادموند دانتس ، نامگذاری شده است .

سیگاربرگ مونته کریستو ادموندو (Montecristo Edmundo)
سیگاربرگ مونته کریستو ادموندو (Montecristo Edmundo)

سیگاربرگ مونته کریستو ادموندو (Montecristo Edmundo) با تنباکوی درجه یک کوبایی از منطقه Vuelta Abajo ساخته می شود که به دلیل تولید برخی از بهترین تنباکوهای جهان شناخته شده است . لایه لفاف یک کلارو کلرادو صاف و ابریشمی ، با رنگ قهوه ای روشن و براقی جزئی است . لایه بایندر و فیلر نیز کوبایی هستند و ترکیبی متعادل و پیچیده از طعم ها را ارائه می دهند .

سیگاربرگ مونته کریستو ادموندو گیرایی متوسط تا کامل دارد، با اسموکی غنی و خامه ای. ساختار و تراکم و مسیر هوایی مناسب است و سوختنی یکنواخت و آرام دارد. نت هایی از چوب، چرم، قهوه، آجیل، ادویه و شیرینی را در طول تجربه سیگار ارائه می دهد. رایحه آن دلپذیر و دلنشین است و رایحه ای از سدر و وانیل دارد.

سیگاربرگ مونته کریستو ادموندو (Montecristo Edmundo) سیگاری است که هم مبتدیان و هم علاقه مندان می توانند از آن لذت ببرند. برای هر مناسبتی مناسب است، خواه یک عصر آرامش بخش در خانه باشد یا یک جشن خاص با دوستان. به خوبی با قهوه و یا نوشیدنی مورد علاقه شما جفت می شود.

سیگاربرگ مونته کریستو ادموندو سیگاری است که سزاوار بودن در هومیدور شخصی شماست . یک نمونه کلاسیک از هنر و کیفیت کوبایی است و شما را ناامید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  سیگار روبوستوی زینو نیکاراگوئه Zino Nikaragua Robusto

اگر می خواهید از سیگار برگ هایی که ظرافت ، طعم و قوام را ارائه می دهد لذت ببرید ، باید سیگاربرگ مونته کریستو ادموندو (Montecristo Edmundo) امتحان کنید.


سیگار برگ مونته کریستو پوریتوس | Montecristo puritos

پیشنهادی وسوسه انگیز و با کیفیت برای کشانی که به دنبال یک سیگار کوچک با کیفیت اسموک بالا هستند چیزی نیست بجز سیگار برگ مونته کریستو پوریتوس (Montecristo puritos) یک سیگار ماشینی است که از ۱۰۰% تنباکوی کوبایی استفاده می کند و طعمی نرم و ملایم دارد.

سیگار برگ مونته کریستو پوریتوس (Montecristo puritos) حدود ۴ اینچ طول دارد و دارای رینگ گیج ۲۹ است که برای اسموک سریع ایده آل است. در بسته های ۵ یا ۲۵ تایی عرضه می شود که هر نخ  برای طراوت و محافظت در یک غلاف سلفون پیچیده شده است.

سیگار برگ مونته کریستو پوریتوس بخشی از برند Montecristo است که یکی از معروف ترین و معتبرترین برندهای سیگار در جهان است .

برند Montecristo در سال ۱۹۳۵ در کوبا تاسیس شد و نام آن برگرفته از رمان کنت مونت کریستو اثر الکساندر دوما است. این برند به دلیل کیفیت و قوام و همچنین طعم متمایز خود و گیرایی ملایم به بالا، شناخته شده است .

سیگار برگ مونته کریستو پوریتوس (Montecristo puritos)
سیگار برگ مونته کریستو پوریتوس (Montecristo puritos)

سیگار برگ مونته کریستو پوریتوس یک انتخاب عالی برای افراد سیگاری مبتدی یا معمولی است که می خواهند از طعم تنباکوی کوبایی بدون صرف زمان و هزینه زیاد لذت ببرند. همچنین برای سیگاری های باتجربه ای که می خواهند بین اسموک های معمولی خود یک سیگار کوتاه و سریع بکشند، گزینه خوبی است.

سیگار برگ مونته کریستو پوریتوس طعمی خامه‌ای و آجیلی و رایحه‌هایی از سدر و قهوه دارد . به طور یکنواخت می سوزد و دود خوبی تولید می کند.

اگر علاقه مند به امتحان سیگار برگ مونته کریستو پوریتوس (Montecristo puritos) هستید، می توانید آن را به صورت آنلاین از فروشگاه پاسارگاد تاباک سفارش دهید یا بصورت حضوری آن را خریداری کنید. می توانید آن را با نوشیدنی مورد علاقه خود مانند قهوه ، چای و … ست کنید .

سیگار برگ مونته کریستو پوریتوس یک راه ساده اما رضایت بخش برای لذت بردن از سیگار کلاسیک کوبایی است .


سیگار برگ مونته کریستو کلاب ده نخی| Montecristo Habana Cuba Club 10

اگر به دنبال سیگار ممتازی هستید که ترکیبی از کیفیت، سنت و طعم باشد، بهتر است سیگار برگ مونته کریستو کلاب (Montecristo Habana Cuba Club 10) را امتحان کنید. یک سیگار برگ کوچک است که برای هر مناسبتی اسموکی ملایم و رضایت بخش را ارائه می دهد.

سیگار برگ مونته کریستو کلاب از ۱۰۰% تنباکوی کوبایی ساخته شده که در منطقه معروف Vuelta Abajo رشد و برداشت می شود. تنباکو با دقت انتخاب و کهنه می شود تا طعمی غنی و متعادل داشته باشد . این سیگار دارای گیرایی متوسط تا کامل است و نت هایی از چوب ، ادویه و چرم دارد. مسیر عبور هوا مناسب و ثابت است و سوختنی یکنواخت و کند دارد.

سیگار برگ مونته کریستو کلاب (Montecristo Habana Cuba Club 10)
سیگار برگ مونته کریستو کلاب (Montecristo Habana Cuba Club 10)

سیگار برگ مونته کریستو کلاب (Montecristo Habana Cuba Club 10) بخشی از برند Montecristo است که در سال ۱۹۳۵ در هاوانا، کوبا تاسیس شد. این برند از رمان «کنت مونت کریستو» نوشته الکساندر دوما الهام گرفت و به یکی از محبوب ترین و معتبرترین سیگارهای جهان تبدیل شد . این برند در سال ۲۰۱۵ هشتادمین سالگرد خود را با یک سیگار برگ مخصوص به نام :Montecristo 80 Anniversario جشن گرفت.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ پارتاگاس

سیگار برگ مونته کریستو کلاب در بسته بندی ۱۰ تایی، بسته بندی شده در یک سلفون محافظ عرضه می شود. بسته بندی مناسب و قابل حمل است و برای سفر یا اشتراک گذاری با دوستان ایده آل است. طول این سیگار ۳.۹ اینچ است و دارای رینگ گیج ۲۰ است. این سیگار برای یک اسموک کوتاه که حدود ۱۵ دقیقه طول می کشد عالی است.

سیگار برگ مونته کریستو کلاب (Montecristo Habana Cuba Club 10) یک انتخاب عالی هم برای افراد مبتدی و هم برای افراد سیگاری باتجربه است که از یک سیگار خوب کوبایی لذت میبزند . می توان آن را به عنوان پیش غذا یا دسر ، همراه با قهوه و …. اسموک کرد .

سیگاری است که تاریخ و فرهنگ کوبا و همچنین مهارت و برتری Montecristo را منعکس می کند .


سیگار برگ مونته کریستو پتیت تیوبوس|Montecristo Petit Tubes

سیگار برگ مونته کریستو پتیت تیوبوس (Montecristo Petit Tubes) پیشنهاد ما به افرادی که به دنبال سیگار با کیفیتی هستند که تجربه سیگار کشیدن آرام و رضایت بخشی را ارائه می دهد

این سیگار با بهترین تنباکوی تهیه شده از بذرهای کوبایی ساخته شده و توسط صنعتگران متخصص در جمهوری دومینیکن به صورت دستی پیچیده می شود . در لوله های آلومینیومی ظریفی عرضه می شوند تا طراوت و طعم خود را حفظ کنند و بهترین کیفیت ممکن را به مصرف کننده عرضه کنند .

دارای گیرایی متوسط و رایحه ای غنی میباشد . دارای یک لایه لفاف از نوع :Connecticut Shade یک لایه میانی دومینیکنی ، و ترکیبی از تنباکوهای دومینیکن و نیکاراگوئه در لایه درونی میباشد . لایه لفاف به آن طعمی صاف و خامه ای می دهد ، در حالی که لایه پرکننده مقداری ادویه و پیچیدگی را اضافه می کند . سوختنی یکنواخت و ثابت دارد و مسیر عبور هوایی مناسب و راحت است .

سیگار برگ مونته کریستو پتیت تیوبوس (Montecristo Petit Tubes)

 سیگار برگ مونته کریستو پتیت تیوبوس (Montecristo Petit Tubes)برای هر موقعیتی مناسب است ، چه بخواهید به تنهایی از آنها لذت ببرید یا آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . برای مبتدیانی که می خواهند یک برند کلاسیک را امتحان کنند ، یا برای سیگاری های حرفه ای که از سیگارهای تصفیه شده و متعادل و ملایم لذت میبرند ، ایده آل است .

طول آن ۵ اینچ با رینگ گیج ۴۰ است که آن را برای اسموک کوتاه تا متوسط مناسب می کند .

در جعبه های ۱۵ تایی موجود است که هر کدام به صورت جداگانه در یک لوله آلومینیومی پیچیده شده است . می‌توانید آن‌ها را به‌صورت آنلاین از سایت و یا بصورت حضوری از فروشگاه پاسارگاد تاباک تهیه کنید .

نسبت به کیفیت و شهرت خود قیمت مناسبی دارند و مطمئناً شما را با لطافت و طعم خود تحت تأثیر قرار می دهند .

اگر از طرفداران سیگار برگ مونته کریستو هستید یا می خواهید بدانید که چرا آنها یکی از محبوب ترین برندهای جهان هستند ، حتما این سیگار را امتحان کنید . نمونه ای عالی از این هستند که چگونه یک سیگار می تواند در عین ظرافت ، با کیفیت و غنی باشد .

برای هر عاشق سیگار ، دوست داشتنی هستند و به شما احساسی سلطنتی می دهند .

سیگار برگ مونته کریستو نمره یک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها