افزایش سرسام آور قیمت جهانی سیگاربرگ کوبایی !

در این مقاله می خوانید :

افزایش سرسام آور قیمت جهانی سیگار کوبایی !

بنابر ابلاغ رسمی از طرف عامل رسمی توزیع کننده سیگارهای کوبایی در سطح جهان انتظار می رود قیمت سیگار کوبایی در آینده ای نزدیک به میزان قابل توجهی افزایش یابد .

افزایش سرسام آور قیمت جهانی سیگار کوبایی !

به گفته منابع موثق ، Habanos S.A در نظر دارد سیاست یکسان سازی قیمت بین المللی جدید خود را ، مشابه آنچه توسط برندهای لوکس جهانی اعمال می شود ، معرفی کند .

خبر بد برای دوست داران و مصرف کنندگان سیگارهای کوبایی این است که بازار مرجعی که برای معیار قیمت سیگار کوبایی استفاده می شود ، چیزی جز بازار هنگ کنگ نخواهد بود .

همانطور که اکثر خوانندگان ما می دانند ، هنگ کنگ یکی از گران قیمت ترین بازار ها برای محصولات هابانوس در سطح جهان است.

به عنوان مثال یک نخ سیگار برگ Cohiba Siglo VI در بازار اروپا چیزی در حدود ۵۷ دلار قیمت گذاری می شود اما قیمت همین سیگار در بازار هنگ کنگ در حدود ۹۷ دلار می باشد ! و متاسفانه قرار است قیمت گذاری قیمت سیگار کوبایی بر اساس بازار هنگ کنگ یکسان سازی جهانی شود ! با این اوصاف شاهد افزایشی در حدود ۶۸٪ در مورد این سیگار خواهیم بود .

برندهای اصلی که تحت تأثیر سیاست جدید قرار خواهند گرفت عبارتند از Cohiba و Trinidad و همچنین سری تولیدات Linea de Oro از Romeo y Julieta و سری تولیدات Linea 1935 از Montecristo خواهند بود .

افزایش سرسام آور قیمت جهانی سیگاربرگ کوبایی !

افزایش سرسام آور قیمت جهانی سیگار کوبایی !

با اجرایی شدن این تصمیم ، این محصولات قیمت فروش جهانی خود را مطابق با قیمت های موجود در هنگ کنگ ارزش گذاری خواهند کرد .

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ توسکانو گاریبالدی

سایر برندهای کوبایی (طبقه بندی شده از لحاظ جایگاه فروش جهانی ، ارزش ، حجم و موارد دیگر ) نیز انتظار می رود تحت تعدیل قرار گیرند ، البته به احتمال زیاد در مقیاسی پایین تر از آنچه برای محصولات اصلی نام برده شده در بالا انتظار می رود .

با این حال ، مطمئناً در تمام بازارهایی که توسط توزیع کنندگان انحصاری شرکت ارائه می شود ، شاهد قیمت های بسیار بالاتر خواهیم بود .

با نظرخواهی از متخصصان این صنعت ، آنها نگران هستند که این سیاست ممکن است فروش را در برخی از بازارها غیرممکن کند زیرا در برخی موارد ممکن است قیمت ها تا ۲۰۰٪ در قیمت جهانی و پایه ، افزایش داشته باشند .

آنها همچنین گفتند که این سناریو ممکن است منجر به بسته شدن برخی از فروشگاه های La Casa del Habano در سراسر جهان شود .

نعمت بزرگی در خدمت شما همراهان گرامی است که سیگاربرگ های بی نظیر و‌ کم یابی را جهت انتخاب در مجموعه پاسارگادتاباک جمع آوری نمودیم .

افزایش سرسام آور قیمت جهانی سیگار کوبایی !

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *