ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ

در این مقاله می خوانید :

ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ

فرقی نمی‌کند سیگاربرگ مینی می‌کشید، با رینگ گیج بالا یا هر شکل سیگار معمولی‌تری مانند تورو، نگه‌داشتن سیگار در دست هنر و استایل خاص خود را دارد. در حالی که یک روش منحصر به فرد وجود ندارد که روش «صحیح» برای نگه داشتن سیگار خوب را بیان کند، نحوه نگه داشتن سیگاربرگ چیزهای زیادی در مورد شما می‌گوید.

اکثر ما سیگارهایمان را ناخودآگاه نگه می‌داریم، بدون اینکه فکری کنیم. صرف‌نظر از این مورد، همیشه تعدادی از افراد تازه کار سیگاربرگ وجود خواهند داشت که در مورد بهترین راه برای نگه داشتن سیگار کنجکاو هستند.

دست چپ؟ دست راست؟ بین انگشت اشاره و وسط؟ بین انگشت اشاره و شست؟ آیا باید باندرول را بردارید؟ چه مدت باید بین پاف‌ها صبر کرد؟ و…!

در این مقاله فهرستی از حالت‌های معمول نگه داشتن سیگاربرگ تهیه کرده‌ایم. قابل ذکر است که هیچ مدلی نسبت به دیگری ارجحیت و برتری ندارد.

مهم‌ترین نکته این است که سیگار خود را به هر حال که برای شما راحت‌تر است، بکشید، تا زمانی که کولاکی از خاکستر در اتاق نپاشید یا سوراخی در پیراهن رفیق خود ایجاد نکنید.

در انتها اینکه همیشه یک ژست سیگاربرگ عالی برای شما وجود دارد، ژستی که تضمین می شود هزاران لایک در حساب اینستاگرام‌تان دریافت کنید و هنگامی که ببینند با سیگار در دست چقدر باحال و با اعتماد به نفس به نظر می رسید در بین فالوورهای تان محبوب می شوید.

ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

درست قدم بردار! The Wheeler Dealer

در ایت استایل سیگار بین نوک انگشت اشاره‌گر و انگشت وسط شما قرار می‌گیرد. انگشت شست و کف دست با یک حرکت ملایم باز می‌شوند، انگار می‌خواهند کسی را به داخل دعوت کنند یا کالای جدیدی را به او نشان دهند. مراقب باشید، اندازه بلند سیگار در دستان شما می‌تواند ظاهر خوشایندی نداشته باشد. شما احتمالاً چند دکمه را در بالای پیراهن خود باز نگه می‌دارید، جایی که یک مدال طلا نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید:  سیگار برگ مینی سیگاریلوها نقره‌ای

این یک حالت عالی است زمانی که شما نیاز دارید قبل از اینکه کسی بفهمد واقعاً در حال انجام چه کاری هستید، دستمزد خود را بگیرید، پول دریافت کنید و از شهر خارج شوید.

ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

The Pensive Ponderer

شما به وضوح مسئله‌ای برای حل کردن دارید یا در حال فکر کردن در مورد یک تصمیم مهم هستید.

در این استایل کف دست بسته است و سیگار شما بین انگشت اشاره و شست شما قرار می‌گیرد و به آرامی آن را به جلو و عقب می‌چرخانید. شما باید پس از سنجیدن همه گزینه‌ها به منطقی‌ترین نتیجه ممکن برسید. این احتمال وجود دارد که در میانه تلاش‌های لازم برای رسیدن به عمق یک فکر عمیق یا یک معادله ریاضی چالش برانگیز، بی‌رحم باشید، اما خونسرد، آنالیز کرده اید و اوضاع را تحت کنترل دارید.

ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

The Pressure Cooker

در این استایل انگشتان شما در اطراف بالای سیگار شما فشرده شده‌اند و انگشت شست شما فشار زیادی را وارد می‌کند در حالی که سیگار خود را در حالتی تنش فشار می‌دهید که نشان می‌دهد در یک ضرب‌الاجل تنگ هستید یا در شرف از دست دادن یک پرواز مهم هستید! یا یک صورت حساب بزرگ به تاخیر افتاده است یا رئیس عصبانی پشت شماست.

به احتمال زیاد پایان سیگار خوب شما نیمه جویده شده است زیرا شما یکی از آن روزها را می‌گذرانید و سیگار شما آخرین راه نجاتی است که شما را به سلامت عقلتان گره می‌زند!

ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

The Art Collector

در این استایل سیگار شما به آرامی روی انگشت وسط شما قرار می‌گیرد در حالی که انگشت اشاره شما به آرامی آن را در بالای آن قرار می‌دهد و به آرامی با نوک انگشت شست شما برخورد می‌کند تا کمی کنترل بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:  یک آگهی ضد سیگار

تعجبی ندارد اگر پیشخدمت داشته باشید و اسب مسابقه داشته باشید. حداقل یک بار در هفته، با پوشیدن کلاه، کت و شلوار، از درب املاک وسیع خود بیرون می‌روید تا در جشن مجلل دیگری با اشراف همفکر خود، شرکت کنید. در یک روز معمولی، بزرگترین تصمیمی که باید با آن روبرو شوید این است که امروز چه کت مخصوص اسموکی بپوشید در حالی که با یک نوشیدنی قدیمی در دست پاف می‌کنید و تابلوی ون گوگ آویزان شده بر شومینه خود را در حالی که در یک صندلی راحتی چرمی نشسته‌اید، تحسین می‌کنید.

ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

The Conspirator

شما در حال طرح‌ریزی یک نقشه شیطانی هستید، بدون شک!

در این استایل چندین انگشت روی بالای سیگار شما بالا می‌روند، در حالی که انگشت شست شما از قسمت زیرین سیگار حمایت می‌کند، همانطور که آن را به اطراف می‌چرخانید و جزئیات یک طرح مخفی را تنظیم می‌کنید.

رزومه شما به لطف همه سوء استفاده‌های سیاه در سابقه شغلی شما به شدت ویرایش شده است. این احتمال وجود دارد که شما در تمام طول سال کت مشکی بپوشید، همیشه صورت خود را پایین نگه دارید و احتمالاً با عینک آفتابی خود بخوابید تا به هر قیمتی از تشخیص ناخواسته جلوگیری کنید. شما در سایه‌ها زندگی می‌کنید. اگر باعث رد گیری شما نمی‌شد، وسوسه می‌شوید که باندرول را روی سیگار خود بگذارید.

“فقط به این دلیل که شما پارانوئید هستید، به این معنی نیست که آنها دنبال شما نیستند”.

ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

The Penny-Pincher

اینجا هیچ چیز هدر نمی‌رود. شما تمایل جدی به صرفه‌جویی دارید. احتمالاً می‌توانید یک روبوستو را برای چهار یا پنج ساعت بکشید، زیرا شرم نمی‌کنید که آخرین پاف‌ها را از نوک سیگار بکشید، حتی اگر مجبور باشید از یک گیره یا دگر برای آخرین اسموک از سیگار خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  سه سیگار برتر ، اقتصادی کوبایی از نوع : Short Filler

اگر می‌توانستید خاکستر را جارو کنید، آن‌ها را در پیپ ذرت پر کرده و برای روز بعد ذخیره می‌کردید. شما ممکن است به عنوان یک حسابدار کار کنید یا نه، اما یک ماشین حساب هرگز از درک شما دور نیست. وقتی در حال خرید بهترین تخفیف‌ها برای بسته‌های سیگار ارزان قیمت هستید که بدون باندرول عرضه می‌شوند، داشتن ماشین حساب مفید است.

شما سیگار نمی کشید تا دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و کیف پول شما همیشه قلمبه است.

ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

The Chomper

این حالت، شاید کمترین ارتباط را با «نگه داشتن» سیگار در دست شما داشته باشد!

در استایل سیگار چامپر، سیگار به ندرت از دهان فرد اسموکر خارج می‌شود، حتی در صورت شرایط اضطراری. چامپرها دوست دارند سیگار را روشن کنند و آن را به همین شکل در دهان خود نگه دارند.

یک شعار مناسب برای چامپرها این خواهد بود: “یکی پس از دیگری و پس از دیگری”

این افراد کسانی هستند که می‌توانند در یک چشم به هم زدن یک جعبه سیگار بکشند. این به این دلیل است که یک chomper هرگز اجازه نمی‌دهد چیزی بین او و سیگارش قرار گیرد، حتی حرف زدن.

اگر با chomper برخورد کردید، چند فوت عقب باشید. به لطف نشانه‌های واضح مانند پیراهن آغشته به لکه‌های غذا و تراوش آب دهان و خاکستر سیگاری که در پی خود از خود می گذارند، می‌توانید آن‌ها را از سراسر اتاق تشخیص دهید.

ما عاشق برقراری ارتباط با دوستداران سیگاربرگ هستیم، اما شاید بهتر باشد از تبدیل شدن به یک chomper اجتناب کنیم!

انواع سیگاربرگ‌های کوبایی و ارزشمند را از فروشگاه https://www.iranhabanos.com تهیه کنید. همچنین اولین وب سایت بررسی سیگاربرگ‌های  ایران و جهان با امکان درج نظر و تجربیات شما https://cigarreviews.net را هم ملاحظه بفرمایید.

ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ، پاسارگاد تاباک، ماسترو رحیمی

2 دیدگاه دربارهٔ «ارتباط شخصیت با مدل دست گرفتن سیگاربرگ»

  1. خیلی مطلب جالبی بود
    یه مقاله هم خوندم راجب زبان بدن افراد پیپ کش
    برام خیلی جالب بود ممنونم از زحمات ماسترو رحیمی عزیز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *