سیگار برگ ایتالو دومینیکن برای اولین بار در ایران

در این مقاله می خوانید :

سیگار برگ ایتالو دومینیکن برای اولین بار در ایران

کارخانه سیگار برگ ایتالو دومینیکن عمدتاً حول محور تعهد و عزم دو خانواده بزرگ، یکی ایتالیایی و دیگری دومینیکن متولد شد که درکنار هم چیزی خارق‌العاده و جدید به دنیا آوردند که در اعماق روح خود از قبل خلق، آن را احساس می‌کردند! همانند وقتی که برای اولین بار یک ساز می‌نوازید یا کاری را انجام می‌دهید که بلد نیستید اما احساس می‌کنید که می‌توانید، این خانواده نیز در وجود خود احساس کردند که رگه‌ای آن‌ها را به دنیای توتون و تنباکو مربوط می‌کند.

سیگار برگ ایتالو دومینیکن

تاریخچه این سیگار

بنابر گفته موسسین این برند، در ابتدا توجه چندانی به این اهمیت نقش احساسات در کسب و کار خود نداشتند و تنها بر این باور بودند که تفاهم کامل بین هر یک از اعضای تیم و اشتیاق به کار، برای موفقیت کافی است، اما سپس به جزئیاتی از زندگی خود -و به طور دقیق تر از گذشته خود- پی بردند که به طرز باورنکردنی در همه اعضای گروه اولیه موسسان پیوند احساسی و عمیقی به دنیای تنباکو را نشان می‌داد.

پیوند آن‌ها با دنیای تنباکو از اعماق گذشته‌شان ناشی می‌شد، از پدربزرگ و مادربزرگ‌هایشان که با وجود هزاران کیلومتر دورتر از هم بودن، بدون شناخت یکدیگر و زندگی متفاوت در بخش‌های مختلفی از جهان با فرهنگ‌های مختلف، احساسی یکسان نسبت به دنیای تنباکو و سیگار داشته‌اند.

از یک سو، پدربزرگ جیووانی، یک نجار حرفه‌ای و اصالتاً اهل جنوب ایتالیا، علاقه‌مند و خبره سیگار برگ بود و دوست داشت سیگار خود را در حین کار یا اسب سواری بکشد. علاقه دیگر او، باغبانی، حتی باعث شد که در جوانی گیاه تنباکو پرورش دهد، اما او هرگز این فرصت را پیدا نکرد که اشتیاق درون خود را به یک تجارت تبدیل کند. نوه‌هایش بوی دود را خیلی دوست نداشتند، اما او با لبخند همیشگی و سیگار برگ بین لب‌هایش، داستان‌های شگفت‌انگیزی از دوران جوانی‌اش، از جنگی که در آن زندگی کرده، از سفرهایش و… برای آن‌ها تعریف می‌کرد.

بیشتر بخوانید:  تخمیر تنباکوی سیگاربرگ

از سوی دیگر، عمو فردیناندو است که مانند پدربزرگ جووانی، قهرمان حوادث مشابهی است که باعث شده است همه اطرافیان او را به طور جدانشدنی با تصویر سیگار دومینیکن مرتبط کنند. بی‌شمار داستان‌های واقعی که عمو فردیناندو برای فرزندان و نوه‌هایش تعریف می‌کرد، برخی از آن‌ها آنقدر جذاب و پرماجرا بودند که تقریباً غیرقابل باور بودند، علاوه بر این که آن‌ها را به گونه‌ای فریبنده تعریف می‌کرد حتی برای بزرگسالان هم جذاب باشد. فردیناند یکی از آن مردانی است که از مکتب قدیمی می‌آمد، با صداقتی که بر اساس اصول اخلاقی مستحکم ساخته شده است، فردی با داستانی در پشت سرش که شایسته ساخت فیلمی از زندگی وی می‌باشد.

چه کسی می داند که آیا تصادفی وجود داشته یا نه! آیا آینده نوشته شده است و یا همه ما پیاده‌های ناخودآگاه در یک بازی معمولی هستیم !

پاسخ هر چه باشد مهم نیست !

آنچه مهم است این است که افرادی دورهم گرد آمدند تا اشتیاق خود را به تنباکو باهم به اشتراگ گذارند و آن را به جهانیان عرضه کنند.

کارخانه سیگار ایتالو دومینیکن یک کارخانه سیگار برگ واقع در جمهوری دومینیکن است.

این کارخانه توسط دو خانواده بزرگ تأسیس شد، یکی ایتالیایی و دیگری اهل دومینیکن، که در کنارهم چیزی خارق‌العاده و جدید به دنیا عرضه کردند. طیف گسترده‌ای از خدمات از جمله سیگارهای دست ساز، تولیدات و برندهای شخصی، فروش عمده با حمل و نقل بین‌المللی، و فروشگاه آنلاین سیگار برگ را ارائه می‌دهند. همچنین یک باشگاه سیگار دارند که در آن می‌توانید از سیگار برگ و سایر خدمات آن‌ها لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:  بررسی مختصر سیگار davidoff_NICARAGUA . ROBOSTO

کارخانه سیگار ایتالو دومینیکن به خاطر سیگارهای پریمیوم با گیرایی بالا که در جمهوری دومینیکن در کارخانه La Aurora به صورت دستی ساز تولید می‌شوند، شهرت دارد. یکی از محبوب ترین سیگارهای آن‌ها Marzio  است که تنها سیگاری است که خلق و خوی ناب ایتالیایی را با هنر سیگارسازی جمهوری دومینیکن ترکیب می‌کند.

Marzio یک سیگار برگ پریمیوم است که از همان تنباکوی Toscano Originale استفاده می‌کند. در فرمت Corona Gorda از یک لفاف کنتاکی Extra Dark Fire Cured و یک لایه میانی تیره سوماترا تشکیل شده است. لایه پرکننده ترکیبی از کنتاکی Extra Dark Fire-Cured، Olor Seco، Nicaragua Viso است.

یکی از خطوط تولید آن‌ها، از نام‌های یونانی باستانی صورت‌های فلکی افسانه‌ای الهام گرفته‌ شده است که از سپیده‌دم، با چشم غیرمسلح در آسمان قابل مشاهده هستند. صورت فلکی گروهی از ستارگان است که یک خط یا شکل خیالی در آسمانی تشکیل می‌دهند. معمولاً نشان دهنده یک حیوان، یک شخص یا موجود اسطوره‌ای، یک خدا یا یک شی بی‌جان است.

 

اتحادیه بین‌المللی نجوم (IAU) آسمان را به ۸۸ صورت فلکی کاملاً مشخص تقسیم می‌کند به طوری که هر نقطه از آسمان متعلق به یک صورت فلکی است.

هر کدام از سیگارهای تولید شده در این خط تولید، دارای شخصیت و ویژگی‌های خاص خود هستند و همچنین دارای ارزش نمادین ذاتی برای شرکت، زیرا هر یک از این محصولات نتیجه مسیری است که دارای ارزش – همچنین شخصی و ذهنی – برای این برند است.

اساتید ماهر در این کارخانه در این خط تولید، ۴ نوع سیگار تولید کرده‌اند و معتقدند که برای طیف وسیعی از مصرف کنندگان با نیازهای مختلف می‌تواند جذاب باشند. صورت‌های فلکی که انتخاب کرده‌اند برای نامگذاری بر روی این ۴ سیگار برگ مختلف عبارتند از :آندرومدا، شکارچی، ققنوس و پگاسوس.

بیشتر بخوانید:  ساخت اولین سیگار برگ در ایران

شما می‌توانید برای تهیه انواع سیگار برگ به صورت آنلاین در وب سایت فروشگاه پاسارگاد تاباک یا بصورت حضوری آن را تهیه کنید.

سیگار برگ ایتالو دومینیکن 1

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگار برگ ایتالو دومینیکن برای اولین بار در ایران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *